Nieuwe aanwinst - Seiko 8M25-7040T

Gekocht om zijn mooie quartz uurwerk met multifunctionele uren- en minuten-wijzer.

Heb er een filmpje van proberen te maken:

Klik hier voor een YouTube filmpje

Proficiat! Kan me dit klokje nog herinneren van jaren terug. Vind het erg apart dat er analoog zoveel weergegeven kan worden.
Zelf vind ik het ook erg op met m’n analoge Skyhawk te spelen. Die geeft ook van alles weer met enkel wijzers.

Waar dient de Match stand voor? Is dat om de tijd in te stellen?

Bedankt! Ik heb nog geen gebruiksaanwijzing gelezen (wel al gevonden op het net) maar volgens mij is de match stand om de wijzers precies op de indices te zetten. Hiervoor moet je dan wel de kroon uitrekken. Horloge is 22 jaartjes oud maar als ik de wijzers tegen elkaar in laat draaien trekt dat toch aardig de aandacht :slight_smile:

Een Citizen Skyhawk, dat is een heel fraai horloge. Zou er dagen mee kunnen ‘spelen’ met zo’n geavanceerd uurwerk.

Heb de video wat ingekort en weet nu hoe ik deze direct op het forum moet zetten :wink:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ulCqv_CpUlw[/video]

Johan.br Schreef:

Bedankt! Ik heb nog geen gebruiksaanwijzing
gelezen (wel al gevonden op het net) maar volgens
mij is de match stand om de wijzers precies op de
indices te zetten. Hiervoor moet je dan wel de
kroon uitrekken. Horloge is 22 jaartjes oud maar
als ik de wijzers tegen elkaar in laat draaien
trekt dat toch aardig de aandacht :slight_smile:

Een Citizen Skyhawk, dat is een heel fraai
horloge. Zou er dagen mee kunnen ‘spelen’ met zo’n
geavanceerd uurwerk.

Ik heb de gebruiksaanwijzing van de mijne volgens mij ook niet doorgenomen. Gewoon lekker ontdekken.

Erg mooi en bijzonder horloge.
Bedankt voor het filmpje, was zeer vermakelijk!
Geniet van je horloge (tu)

Wat een leuk en apart uurwerk! Heel bijzonder hoe alles zo mooi met slechts twee wijzers weergegeven kan worden!