Nieuwe aanwinst Seiko A904-5199 uit 1986

Deze week weer een nieuwe opa opgenomen in mijn rusthuis: een Seiko A904-5199 uit april 1986. Voorzien van een (niet originele) duotone band en met een schitterend amber display.

Hij is in een zeer mooie staat, alle functies werken zoals het hoort en de pushers werken soepel.

Plaatjes van deze oude heer:

Bedankt voor het kijken!

jaja dat is wat ik leuk vind … (tu)

Mooie :slight_smile: opa ziet er nog strak uit voor zijn leeftijd :slight_smile:

Heb er inmiddels ook een paar gekocht.Vind ze prachtig.Dus ook deze.
Prachtige aanwinst.

Mvg

Stefan

Prachtige quartz, uit '86 (ik prefereer ze van voor '85, maar deze is erg okay!) Two tone band sluit net niet aan maar vind ik wel geslaagd bij het horloge.

Deze Seiko Power Design Digital zag ik eens op het forum voorbij komen, het is er wel een van de laatste paar jaren, maar een prachtig vintage jasje.
Ter inspiratie (ik ga binnenkort eens op zoek):

Deze Power Design heb ik al, betreft de SBPG001.
Daarnaast heb ik ook de negative LCD variant SBFG001.
Zijn zeer geslaagde retro-looks met moderne technieken.

Foto’s van allebei naast elkaar:

De SBPG001 hangt een dezer maanden om mijn pols :slight_smile:

Is echt een mooie!
Als je de fondsen hebt: doen!

Ik heb de mijne hier
http://cgi.ebay.nl/Seiko-Spirit-by-power-design-project-SBPG001-/360383332638?pt=Wristwatches&hash=item53e885411e/
gekocht (net als 2 andere horloges. Hij verzendt supersnel en vermeldt als waarde op het pakket $ 10.

Maar dan nog heb je de kans dat hij eruit wordt gepikt, zoals ik bij mijn laatste aankoop heb meegemaakt.
Deze verkoper raadt in een dergelijk geval aan om de zending te weigeren en terug te laten sturen.
Kun je het nog eens proberen.