Nieuwe aanwinst, Seiko A939-5019 LCD

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke A939 ter aanvulling van mijn LCD-collectie. Via eBay heb ik deze voor een schappelijke prijs op de kop kunnen tikken.
In erg mooie staat, functioneert zoals het moet, glaasje nog vrij van krassen. Toch een klokje van 29 jaar oud…
Wat ik mooi in het ontwerp vind is het design van de kast, waarbij het lijkt alsof de band doorloopt in het horloge.

Op de laatste 2 foto’s staat hij met een LCD-remake in retro (Seiko SBPG001).

1 like

Ziet er erg mooi uit (tu) Met name wat je zegt m.b.t. de overloop kast naar band.

De laatste foto vind ik bovendien een hele leuke comparison-shot :~

Mooie aanwinst, hij lijkt wel nieuw: gefeliciteerd(tu)

tjvreeken Schreef:

Mooie aanwinst, hij lijkt wel nieuw:
gefeliciteerd(tu)

+1

Fantastisch retro!!!

Ik kan me nog herinneren hoe ik als klein kind naar de arm van m’n oom zat te staren. En hij natuurlijk (zo trots als een paauw) alle functies van z’n Seiko laten zien (tu) (tu) (tu)

gr. Roel

Mijn beste,

Idem dito……………
Jeugdsentiment pur sang!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit verjongende horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Deze krijgt een baasje die er nog meer plezier van zal hebben, dan ik!
(tu)

Hij was er al even naar op zoek, dus hoop ik dat hij er blij mee is \o/

Prachtige 1982’er, een van de vintage lcd modellen met toch ook een erg moderne uitstraling. Geniet van het dragen (hij verdiend mijn voorkeur boven de SBPG001, al is dat ook een wannahave :slight_smile: )

Dat ziet er uit als nieuw (tu)

Pure nostalgie :smiley:

:slight_smile: Klopt helemaal! Ik ben er ongelovelijk blij mee. Ik had hem vroeger en nu weer! Prachig horloge in super conditie en alleen maar positieve reacties.