Nieuwe aanwinst; Seiko Aviator

Hierbij de nieuwe aanwinst voor mijn vriendin. Als verassing.
Nu moet ze wel aan de automaat (:D. (jullie kennen vast de verhalen wel , lastig, weer gelijk zetten bla bla).
Special thanx to Rob(bie409).

leuke klok , en verassing…(tu)

leuk horloge!

Gaaf hoor, ik vind dit zelf ook hele leuke klokjes, alleen wat aan de kleine kant, maar als dameshorloge vind ik het helemaal top.

Ruud

Met Valentijn kun je er een fijne leren band bij doen :wink:

Die kan ik dan zekers bij jouw kopen he? :stuck_out_tongue:
Jullie horen vanavond, hopelijk de goede reactie van vrouwlief…

Heel stijlvol en fraai!

Hij is echt mooi

En toch niet écht klein met 37 mm? Ik had hem gisteren om in het zwart met leren band (zie woensdag). Maar ik heb dan ook niet van die hele forse knuisten.
Adriaan

Ik vind het voor mezelf te klein, maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak. Ik houd meer van rond 42mm maar hier zit ook een grens aan. Geen U-boat achtige “ankers” van boven de 50mm.

Voor het knuistje van mijn vriendin is het horloge denk ik erg mooi en beschaafd.

Wristshot?

Wat een prachtig horloge. Ik feliciteer jou en je vriendin met deze aanwinst.
Rob levert mooie spullen en goede service. Ik heb net een paar dagen mijn nieuwe Seiko Premier Kinetic Perpetual Calender binnen.
Groeten
Eeltje

Ik heb hem zelf ook, en ik vind hem echt niet te klein voor een man(al is deze wel een van de kleinste in mijn collectie 37mm t/m 45mm)
Hierbij een foto van mijn versie met een leer (race)bandje.

Veel plezier met dit prachtig klokje

Hier dan de reactie van de gelukkige! het is een erg mooi horloge en inderdaad eindelijk dan de automaat! haha!
het is een licht, sportief maar ook chique horloge dus ik ga 'm met plezier dragen! Groetjes van Chantal.

Verrassing geslaagd, dus. Veel plezier ermee.
groet
Harald

Heel fraai, heb m zelf in t blauw,

maar ik vind de witte combinatie ook erg mooi… veel plezier…

Nee, ik doe (nog?) niet in bandjes.

Maar door de foto’s van valjoux 7750 ben ik van mening dat een mooie band op dit horloge een erg goede keuze is.

Rob, er is een prive bericht voor je
Eeltje

ghe ik heb em ook gekocht bij rob 409
en die lijkt heel veel op die van mij…alleen ik heb er al een paar krassen op zitten!
maar ja ik heb em dan ook altijd en overal om (behalve als ik slaap)

Goedzo, zo hoort het ook. Horloges zijn er om te dragen!
Voor klussen e.d. draag ik altijd mijn Monster. Ook van robske.