Nieuwe aanwinst. seiko flightmaster black

beste mensen…

vanmiddag een pakje in ontvangst mogen nemen, opgestuurd door robbie monsterwatch. snel opengemaakt, en ja daar is hij dan… mijn nieuwe seiko.
eerst eens goed bekeken, wat een mooie klok is dit, de foto’s beloven al heel wat maar als je m dan zo in het echt ziet is het een prachtig afgewerkt horloge.
hij is iets kleiner dan mijn velatura, maar enorm zwaar, misschien nog iets zwaarder zelfs. robbie heeft de band al op maat gemaakt, dus ik kan m zo om de pols doen en het draag en kijkgenot kan dus gelijk beginnen.
hierbij nog enkele foto’s van de seiko. en robbie hartelijk bedankt voor de service en alles daar omheen.

ik dank u voor de aandacht.
mvg arie.



Gefeliciteerd.Geweldige klok.
Veel draagplezier.

Mvg

Stefan

Maak me gek! X( Schitterend horloge, Arie!!

Prachtklok inderdaad!(tu) Welk Velatura model heb je als ik vragen mag?

Prachtklok inderdaad! Welk Velatura model heb je als ik vragen mag?

hallo jmr…velatura divers 200m zie foto.

Beide mooie klokken man!
Gefeliciteerd!!

van harte ziet er geweldig goed uit (tu)
super met zwarte kast en de erg mooie wijzers …

hele mooie uitvoering, wel een grote klok dus voor mij niet geschikt maar de looks bevallen me wel, geldt trouwens ook voor de velatura, veel plezier er mee.

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

En nu maar converteren, al die verschillende maten en gewichten:D

arie Schreef:

Prachtklok inderdaad! Welk Velatura model heb je
als ik vragen mag?

hallo jmr…velatura divers 200m zie foto.
http://i729.photobucket.com/albums/ww292/bucks100/
velatura003.jpg

Oh ja die had je nog laten zien in het topic wat ik een paar weken geleden geopend had over de Velatura serie:) Ik vindt zowel de Velatura als de Flightmaster prachtig(tu)

Da’s goeie poeier Arie!
Feli…

Mijn beste,

Een bijzonder horloge, gedistingeerd met een kloeke uitstraling,
mede bepaald door het krachtige formaat en een wijzerplaat welke je als het ware de diepte in trekt.
De diepte vol van beschouwelijke momenten om het vernuft en de pracht van deze Seiko te ontsluieren!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit verbijsterende horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

nog een paar foto’s gemaakt, en ik heb een klein minpuntje ontdekt.
ik kwam er achter dat er een schroefkroon opzit, om deze vast of los te draaien komt wel wat behendigheid kijken, de kroon is erg klein,en lig vrij diep in de kast, en is heel moeilijk…zeker als je grote handen hebt in of uit te draaien
voor de rest prachtig horloge en zal komende week veel draagtijd krijgen.


Hij blijft mooi, hoor! Ik vind 'm in je eerste serie foto’s goed aan je pols staan. Mag ik vragen wat voor polsomtrek je hebt?

Paul G. Schreef:

Hij blijft mooi, hoor! Ik vind 'm in je eerste
serie foto’s goed aan je pols staan. Mag ik vragen
wat voor polsomtrek je hebt?

hallo paul.
mijn polsomtrek is precies 20cm, robbie heeft een schakeltje uit de band moeten halen.:slight_smile:

De verhouding horloge/pols ziet er goed uit! (tu)

Vet horloge man(tu)

gr Pieter

Geweldige klok, mischien domme vraag… kan je nou echt wat met al die metertjes of is het puur voor de sier?

quantore Schreef:

Geweldige klok, mischien domme vraag… kan je nou
echt wat met al die metertjes of is het puur voor
de sier?

hallo quantore

is een beetje hetzelfde als duiken de meeste met hun duiker (nee dus)
en ik vlieg niet en ben geen piloot, maar heb m aangeschaft vanwege de looks.
zoals zo velen hier op het forum kopen we een bepaald model omdat we dat mooi vinden, de metertjes en tekentjes zijn niet voor de sier, de bezels draaien onafhankelijk van elkaar, er zit bij dit horloge een boekje hoe je berekeningen kan maken, ik heb dat boekje snel opgeborgen, ik heb er geen verstand van.
maar het antwoord is dus ja, het heeft allemaal een funktie.

mvg arie.

Klopt inderdaad, heb nog nooit van me leven gedoken (of is het geduikt? haha) alleen wel duikershorloge’s, het is inderdaad een prachtige klok en vind de “versiering” ook heel goed staan, ik zou alleen al hoofdpijn krijgen van de gedachte om er echt berekeningen mee te doen haha.