Nieuwe aanwinst: Seiko Lord Matic

Zojuist een nieuwe aanwinst binnen gekregen. Ben eigenlijk meer van de horloges zelf opknappen, maar toen ik deze tegen kwam moest ik hem hebben.

Het gaat om een Seiko Lord Matic in absolute nieuwstaat. Nu heb ik zelf niet enorm veel ervaring met Seiko’s, dus of het een koopje was weet ik niet, maar ben er ontzettend blij mee.

Horloge: 220
Verzendkosten verzekerd: 30
Invoerkosten: 40

Heeft mij in totaal dus 300 gekost, en kwam echt perfect ingepakt met een extra bandje en een beschermhoesje.

Eerste keer dat ik Catawiki heb gebruikt, en heb er zeker geen spijt van.

35 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst

Ik heb ook geen idee of het duur of goedkoop is, maar hij is prachtig geniet ervan. :ok_hand:

Ziet er fantastisch uit! Van harte met de nieuwe aanwinst.

Wauw ! Gefeliciteerd met je NA :raised_hands:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hele fraaie indices en wijzers! Gefeliciteerd met de aanwinst!

Een koopje niet, maar in deze staat zie je ze inderdaad niet vaak. Knap! Ga je veel plezier van hebben. :ok_hand:

Proficiat met je nieuwe aanwinst, geen koopje maar zeker niet te duur. Zeer mooi, veel plezier ermee!!:watch:

Een echt koopje is het inderdaad niet, maar je hebt ook niet te veel betaald. Ziet er erg goed uit! En voor een goed en mooi horloge mag je best wat uitgeven. En ook nog met originele band, die ook nog goed past, dan heb je niets verkeerd gedaan! Proficiat met je aanwinst!

Mooi ding! @VmaxNL, hoort hier eigenlijk geen facetglas op te zitten?

Zou best kunnen. Is na te gaan, maar dan moet ik wel het typenummer hebben.

Wow, Deze LM is verkeert in een echt hele mooie staat zeg!
Heel veel plezier er van!

Mooi cleane look, daar hou ik van :ok_hand:

Ik heb de gelijkende 5606-7310 en die heeft ook een facet glas. Die zijn heel lastig te vinden en als je er een vindt, vaak voor veel geld.

Het huidige glas misstaat niet en soms is het niet anders. Je ziet dit model vaker met een normaal glas, omdat de originele gewoonweg heel lastig te vinden is. Gewoon geduld, ooit loopt je tegen een origineel glas aan, mocht je hem echt willen vervangen.

:star_struck: gefeliciteerd met je mooie :watch: aanwinst :+1: :clap: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle: