Nieuwe aanwinst: Seiko Monster

Gelukkig was ik er afgelopen zondag als de kippen bij: mijn eerste Monster is een feit!

Inclusief originele rubberband (die wordt nagestuurd ;)) en mooie nato. Als bonus kreeg ik er nog een setje extra pennen bij: top! Mogelijk dat ik de bezel tzt nog laat modden naar (veelal) oranje…

Vrijdag volgt een foto van mijn andere nieuwe klok, die ik ivm een krasje op de bezel eerst naar Dik (Horlogepolijsten.nl) heb gebracht.

gefeliciteerd met je eerste monster, wanneer komt de 2de, want je weet een monster heeft een virus over zich heen.
Als je er 1 koopt snakt het naar meer…(tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze robuuste Seiko!!
Ik wens je dan ook veel plezierige draagmomenten.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dank! Voorlopig blijft het voor mij bij 1, aangezien ik vorige week ook een andere knaller heb aangeschaft. Maar wie weet…:wink:

Dank Tissot62! (tu)

Heel mooie uitvoering, deze! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met je monster!
Je weet, met een monster zit je altijd goed. Waar dan ook…
(tu):)-D

Dick

+1 ook in Leeuwarden :slight_smile:
Veel plezier ermee.

Mooie uitvoering! Veel draagplezier!

Groet,
Jeroen

Dank allen!

Zal zeker op veel plekken worden gedragen, ook in de Ardèche deze zomer… Mijn Evo haal ik vrijdag op! (tu):smiley:

Proficiat!

Welcome to the club! Het monster is een duiker die eigenlijk iedereen in zijn collectie zou moeten hebben!

Proficiat!

Kleurrijk!(tu)

Geniet ervan!

Groeten.

Noel.

monsterlijk veel plezier er van.

Groet
Herman

Gaaf ding, gefeliciteerd. Ik vind de monsters de laatste tijd steeds mooier worden. Ik voel er eentje aankomen!

Hé, mijn ex. :wink: Veel plezier ervan!

Dank allen! (tu)

Is nog niet van m’n pols afgeweest. Zal ws vrijdag worden…:wink:

Lwd79 Schreef:

Dank allen! (tu)

Is nog niet van m’n pols afgeweest. Zal ws vrijdag
worden…:wink:

Nu het zonnetje nog :+

Gefeliciteerd met de monsterlijk mooie aanwinst. Veel plezier ermee en op naar de 2de.

Gr. Wouter.