Nieuwe aanwinst: Seiko Monster :)

Eindelijk ook een Monster bij Rob gekocht. Nu maar afwachten of het Seiko virus toeslaat. Ook maar meteen een horlogedoos gekocht (niet bij Rob) om “alles” even netjes te kunnen opbergen.

Mooie nieuwe aanwinst(tu)
veel draagplezier gewenst!

Gr Dennis

Altijd prijs! Veel plezier met je nieuwe Monster! (tu)
Enne… maak je geen zorgen om het Seiko-virus, want het krijgt je tóch wel te pakken. :smiley:

Gefeliciteerd met je monster.
Wat een mooie horlogedoos,mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Mijn beste,

Niet alleen deze nieuwe robuuste duiker van Seiko is het waard om te ‘polsen’, doch ook die twee andere horloges zijn een lust voor het oog en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze fraai horloges.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Foto’s van voor het “ongeluk” :slight_smile:

Veel draagplezier en knutsel ze de komende dagen :wink:

Bedankt allemaal. Rob, inderdaad van voor het “ongeluk”. :wink: Is inmiddels weer in volle glorie herstelt!

@ Peter,

Ik heb hem hier gehaald: KLIK
http://www.kish.nl/gisoni-tralonca-horlogekist-p-1066.html

Goede keuze, krijg je echt geen spijt van!!
Als het virus net zo toeslaat als bij mij, is dit zeker niet de laatste.
Veel draagplezier.

Groeten,

Ron.

Een seiko is en blijft mooi dit is er ook weer zo een gefeliciteerd en veel draagplezier

gr Pieter

Een zwart Monster, mijn inziens ‘het’ horloge dat je moet hebben! Ik wed dat je er een hoop draagplezier van zult hebben!.

Draag hem in goede gezondheid enc geniet er van,

Joram.

hier ga je zeker plezier van beleven.

Mijn Monster zit alweer 2 dagen om mijn pols.

Gefeliciteerd met je mooie Seiko Monster :slight_smile:

Alweer een post die ‘weg’ is. Ik had je gisteren al gefeliciteerd met deze kloeke aanwinst(tu) met de opmerking dat ik, ondanks het feit dat ik dit type horloge al meer dan een jaar langs zie komen in alle soorten en smaken, niet echt weg ben van het ‘monster’. Maar goed, smaken verschillen. Overigens had ik wel een hele lading ‘verontwaardigde’ reacties op m’n opmerking verwacht van de monster fans;) Maar mijn reactie is gisteren niet doorgekomen op het forum om de één of andere reden. Nu, kom maar op:)