Nieuwe aanwinst: Seiko Pogue

Prachtig :ok_hand:, gefeliciteerd met deze schoonheid :+1:

1 like

Echt een beauty :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze kleurrijke NA, veel draag plezier toegewenst.

1 like

Heb er ook naar zitten kijken, maar net te lang gewacht. De kleurstelling past niet helemaal bij zo’n saaie drol als ik ben.

Maar het is wel een heel cool ding! Veel plezier ervan.

3 likes

Tof! Prachtige staat ook! Congrats.

1 like

Hij draag niet echt klein. Mijn pols is 17,5 en kan m goed hebben en een iets kleinere pols ook nog wel maar 16,5 is denk wel het minimale. Geval van ā€˜net wel/net niet’ zeg maar.

Dank allen voor de leuke berichten. Is toch altijd leuk om te lezen! :+1:

2 likes

Je draagt je horloge ook wel een tikje ver naar voren zo te zien… tegen de pols aan. Kan je je pols wel goed bewegen?

Lug to Lug van een pogue is een 48 mm als ik het internet moet geloven. Dat is ongeveer even groot als een moderne submariner (114060). Die is heel draagbaar, ook op 17 cm.

1 like

Ik heb er ook 1 overgenomen via het forum.
Ben er zeer content mee…

6 likes

Niet bijzonder? Wat? Geweldig model juist. Groetjes van zijn oudere broertje. Veel plezier ermee!!!

Binnenring is trouwens niet wit maar geel wat vervaagd is.

5 likes

Klopt. Ik moet de band nog kleiner maken maar krijg de pushpin niet ingeduwd. Dus nog even prutsen tot ie wel goed zit.

Kan best maar ik vind m best fors dragen. Maar zoals ik aangaf lijkt me 16,5 nog net te doen.
Moet trouwens 46 jaar geleden wel als een joekel beschouwd worden.

1 like

Da’s een fraai exemplaar, veel plezier ermee :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi!

1 like

Hij is GAAAAAF :muscle::muscle::muscle:

2 likes

Wat blijft ie toch gaaf. Hoog op mijn verlanglijstje :grin:

1 like

Gatverpielekes die is prachtig. Ik zoek al flinke tijd een originele uit 1973. Nog niet gelukt en ik betaal uit principe geen woekerprijzen. Deze was schappelijk! Draag hem met trots en in goede gezondheid.

Hans

5 likes

Veel plezier ermee Erik. Het is mijn ex en @Eddio heeft me destijds enorm geholpen met de ā€˜jacht’. Ik was toen ik hem verkocht blij dat hij naar @anon34385602HFH ging. Goed om te zijn dat hij nog steeds binnen het forum is en dat je zo enthousiast bent! :+1:t2:

Als ik hem zo terug zie doet het weer een beetje pijn, maar dat is nou eenmaal onze hobby, je moet ze af en toe ook weer laten gaan… :cry::grinning:

Veel plezier ermee! Ik neem aan dat ik hem af en toe wel in het biertopic ga tegenkomen… :wink:

5 likes

De zoektocht is het halve plezier dus heb graag geholpen.

4 likes

ā€˜Geen geluk zonder pijn…’ :grimacing: maar gelukkig komt deze Pogue bij Erik @Guapo ook weer zeer goed terecht! :+1::relaxed:

3 likes