Nieuwe aanwinst: Seiko Pogue

Voor sommigen (wellicht velen) niet zo heel bijzonder maar ik ben toch wel erg in mijn sas met mn laatste aanwinst! Eigenlijk mocht ik even niks van mezelf kopen want er moeten eigenlijk eerst wat exemplaren verkocht worden maar ik kon mezelf niet bedwingen toen ik onlangs de advertentie van @anon34385602HFH zag.

Een advertentie van een Seiko Pogue. Dit model staat al jaren op mn wishlist maar ik durfde eigenlijk alleen hier op het forum een exemplaar te kopen. Want het is een horloge waar veel mee geknoeid wordt en ik durfde het niet aan om er één bij een onbekende te kopen. Dus toen ik dit exemplaar van een zeer gewaardeerd lid voorbij zag komen toch maar direct toegeslagen.

Waarom ik m zo mooi vind? Mooi vintage, leuk verhaal wat er aan gekoppeld is en een goed formaat. Maar het allermooiste zijn natuurlijk de kleuren: goudgele plaat, witte inner vezel en n Pepsi bezel. Met om het af te ronden mooie, roodgekleurde wijzers. En dat levert prachtige plaatjes op:

93 likes

Mooi!! Lekkere zomer knaller :ok_hand:

4 likes

Hoi Erik,

Leuk topic over een inderdaad gaaf horloge! :sunglasses:

Fijn dat je er blij mee bent. Hij is bij jou goed terecht gekomen; dat is zeker!

Ik wens je er heel veel plezier mee! :ok_hand::wink:

2 likes

Mooi! Veel plezier toegewenst👍

1 like

Mooi bijzonder horloge hoor!

1 like

Tof Erik, mooie toevoeging! :ok_hand:

2 likes

Nice, hoop die ooit ook in mijn bezit te mogen komen

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Proficiat! Erg mooi.

1 like

Ja dat is en blijft een mooi horloge!
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

1 like

Erg mooi, fijn dat hij bij jou terecht is gekomen, geniet ervan!

1 like

Proficiat, gaaf horloge hoor :ok_hand:t2:

1 like

Had je ook interesse?

Mooi horloge hoor. Veel plezier ervan.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Geweldig mooi horloge @Guapo
Congrats! :ok_hand:

1 like

Die is prachtig Guapo. Ik heb hem niet gezien toen hij te koop stond, anders was ik zeker geïnteresseerd geweest. Maar je was me voor. Geniet ervan.

Hoe groot draagt hij eigenlijk? Ik heb 16,5 cm polsen en dan is 42mm op het eerste gezicht best een groot horloge.

2 likes

Gaaf ding! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Mooi zomers kleurtje guapo👍🏻

Nee, hij staat wel op mijn lijstje, erg mooi ding namelijk,maar ik heb laatst al een een, niet horloge gerelateerde, flinke uitgave gedaan, dus nu weer eerst even het spaarpotje aanvullen :wink:

1 like