Van Vierport overgenomen, spliksplinternieuw!
Was nog wel even pielen met de band (ik had alleen ervaring met geschroefde banden) maar uiteindelijk viel het wel mee dankzij EricPP, Vierport en mijn leesbril.
Gefeliciteerd! Mooiste horloge van de afgelopen jaren. Helaas te groot voor mij, anders was ie al om mijn polsen 
Veel plezier met deze KANJER X(
Toppertje Louis, als ik de Mod BFK Kinetic niet had gehad, had ik hem ook genomen.
Misschien ga ik nog wel ff babbelen met Eric:)
Veel plezier van deze kloeke aanwinst (tu)
Sprinter Schreef:
Helaas te groot voor mij, anders was ie al
om mijn polsen
@Sprinter: Weet je dat wel zeker? Jij hebt sinds kort een heel mooie Sumo(tu) en die kun je toch ook hebben, qua maat?
Deze Kinetic Tuna is natuurlijk wel een stuk dikker, maar draagt imo lug-to-lug niet groter dan 'n Sumo…
@Louis: Gefeliciteerd! Mooie dikke duiker!(tu)
Proficiat met deze dikke jongen!(tu)
Groeten,
Noel.
Hele gave klok! Is die al ergens te koop?
MT043 Schreef:
Hele gave klok! Is die al ergens te koop?
In NL bij de AD nog niet. In andere landen al een tijdje (uiteraard! wij lopen altijd achterop met leuke dingen, met belastingtarieven daarentegen…8-)) en enkele webshops wel al.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst (tu)
Mooi Louis! Geniet ervan 
Heel mooi.
Congratz
Mooie aanwinst, en lekker praktisch, een dikke duiker met gmt, altijd handig bij een duik in de wateren van een tropisch eiland:-)
Mooie klok, gefeliciteerd! (tu)
Hoppa, Louis alsnog aan de seiko 
Ziet er eigenlijk toch wel goed uit.
Mooi horloge Louis geniet er van(tu)(tu)(tu)
Gr. Pieter
Prachtige klok!
Maar…zoals ik al van iemand las, het voegt na de BFK niet echt veel toe.
GMT? Leuk hoor, voor die enkeling die de wereld afreist…
Maar…een hele mooie klok blijft het, daar gaat niets vanaf!
Dick
In het zuiden des lands bij de AD reeds te koop. Had alle 3 de modellen… De 019 is met mee gegaan…
Laat ik het zo zeggen; ik heb een minderheids standpunt mbt het uiterlijk en (over)gewicht van dit horloge…ondanks dat het een Seiko is 
Ik heb m afgelopen vrijdag gepast … zo mooi. Te pijnlijk, maar was echt te dik voor mijn pols. Mijn polsmaat is 17,5 en die Sumo draait daar netjes omheen. Sun is geschikt voor een pols van 18 cm en groter. Zal waarschijnlijk ook de hoogte van de Sun komen dat ie leek uit te steken. Pijnlijk gewoon
Binnenkort heb ik een andere hele mooie om mijn pols! Echt een droomhorloge voor de echte Seiko liefhebber … soon X(
TagEd Schreef:
Sprinter Schreef:
Helaas te groot voor mij, anders was ie al
om mijn polsen
@Sprinter: Weet je dat wel zeker? Jij hebt sinds
kort een heel mooie Sumo(tu) en die kun je toch
ook hebben, qua maat?
Deze Kinetic Tuna is natuurlijk wel een stuk
dikker, maar draagt imo lug-to-lug niet groter dan
’n Sumo…http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/KineticGMTTunavsSumo.jpg@Louis: Gefeliciteerd! Mooie dikke duiker!(tu)
Proficiat, mooie klatser.
En nu je eenmaal aan de Seiko bent…volgen er vast meer.
Geniet.