NIeuwe Aanwinst Seiko Sarb035

Een derde, dat is mooi meegenomen dan kan het inderdaad toch wel een keer :blush:

Hij is wel mooi!!

Prachtig! heel stijlvol.
De Sarb staat ook op mijn poor man’s lijstje :smile:

1 like

Zit jouw band ook aan de kast gemonteerd d.m.v. lijm?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/overige-accessoires/m1002585977-seiko-heren-horloge-spotprijs.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Mika

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, geniet ervan :ok_hand:

Ik heb hem ook.:slight_smile:

In de zwarte uitvoering , waarvan ik het subtiele bruin wat er af en toe doorheen komt erg apart vind.
De stalen band erop is het mooist vind ik zelf maar inderdaad is de verstelmogelijkheid erg beperkt.

@maniac2003
Die Sarx017 blijft ook mijn interesse houden.
Maar dan zou ik de Sarb wegdoen…en dat wil ik eigenlijk niet…:open_mouth::slight_smile:

1 like

ja het zijn echt hele mooie klokjes …beide modellen :innocent:

1 like

Mooie dresser hoor…via Japan laten invliegen?

Laten we het zo zeggen. Ik wil graag niet meer uitgeven dan nodig :wink:

Zullen sommige het vast mee oneens zijn. Zo ken ik ook een importeur (geen horloges) die er absoluut op tegen is. Begrijp ik vanuit zijn business oogpunt. Maar als ik hetzelfde product uit een ander land voor 50% van de kosten kan importeren dan gaat de business gewoon naar het buitenland. Bij een klein verschil geef ik de voorkeur aan de garantie van een Nederlandse dealer. Daar wil ik best iets voor betalen maar geen honderden Euro’s. Maar goed we dwalen af :angel:

1 like

Prachtig horloge ! Heb zelf de SARB033 :+1:t2:

Ook gekocht bij Marcel…

Gr

1 like

Mooi! Gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Via marcelv heb ik hem laten importeren

Prima horloge.
Veel plezier ervan. Nog een mooie bruine band om af te wisselen :slight_smile:

1 like

Jaa misschien wel over een tijdje, maar de stalen zit heerlijk hoor!
Anders Ko eens aanspreken over een tijdje, komt goed!

Ik ken heel die @marcelv niet, maar als ik zijn profiel bekijk lijkt t alsof hij iedereen spamt in het gezocht topic met wat hij wel niet kan leveren.

Heeft nog geen verkoop rechten volgens mij. Is wel slimme zet dit :disappointed_relieved:

Ik heb er al 2 horloges besteld, waarom? Nou omdat ik via monsterwatches na 3 weken nog geen antwoord had op mijn mail/bestelling, bij marcel kon ik gelijk terecht en werd snel geholpen, voor een prijs waar ik hem zelf niet voor kon importeren, met garantiekaartjes ingevuld etc.

Grtz :slight_smile:

2 likes

Mooi klokje! Gefeliciteerd met je aanwinst!

Vind zelf de rose ook heel mooi, volgens mij de SARB072.

MarcelV? Website?

Nee via dit forum leren kennen, kun je gewoon een PM sturen, en ja hij is betrouwbaar!

Huh een sarb072 die kon ik nog niet :smile:

Het gaat er mij om dat deze jongen redelijk nieuw lid is. Geen bijdrage levert aan het forum, maar ondertussen wel probeert te verkopen door in de gezocht topics te reageren met dat hij iets kan leveren.

Niet zoals het hoor imho.

Daar let ik niet zo op :slight_smile: hij kon mij gewoon een horloge aanbieden voor een leuke prijs dus…

Die rose kende ik ook niet…
Zo leer je toch altijd weer wat.

Wel de PVD…:flushed:

3 likes