NIeuwe Aanwinst Seiko Sarb035

Hallo Medeforummers

Vandaag een vervroegd kerstcadeautje binnen gekregen: De Seiko Sarb035 ook wel de poor men’s Grand Seiko genoemd. Dit is mijn eerste echte dresser dus is ff wennen voor mij omdat ik voornamelijk alleen maar duikers draag, maar het bandje zit heel erg comfortabel en voelt zeker niet goedkoop aan zoals een Seiko SNZH, er zit een 6r15 uurwerk in, waar ik alleen maar met lof over kan spreken, in mijn daily beater de sumo zit hetzelfde uurwerk, daarmee haal ik makkelijk +3 sec per week nauwkeurig :blush:
Ik heb gekozen voor de witte/champagne plaat omdat ik al 3 klokjes bezit met een zwarte wijzerplaat, ik vind deze ook erg mooi en het is eens wat anders.

Verder wil ik @marcelv bedanken om mij dit horloge te leveren! Eerste levering bleek er een beschadigde sarb035 bij marcel te zijn geleverd, marcel heeft snel nog een 2e kunnen regelen voor mij kosteloos en dat binnen de afgesproken tijd chapeau!

Dan nu enkele foto,s helaas gsm kwaliteit :yum:

Grtz!

12 likes

Pracht horloge, staat ook hoog op mn lijstje

Tnx gewoon kopen voor de prijs hoef je het niet te laten :blush:

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Chique met een sportieve slag!!
Veel draag-plezier.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Een heel mooi tijdloos en veelzijdig horloge. Veel draagplezier!

2 likes

Laat zaterdag maar eens zien

1 like

Mooi hoor, veel plezier ervan. Heb zelf de zwarte :ok_hand:t2:

2 likes

Offcourse :wink:

Gefeliciteerd. Heb eveneens de zwarte uitvoering en hij bevalt me uitstekend. Mooie klok. :+1:

3 likes

ziet er goed uit!!! Gefeliciteerd!!!

1 like

Mooi Kerstcadeau @Raider87 :grinning:
Seiko heeft hier een mooie reeks van gemaakt.
Vanavond was mijn Seiko Sarx017 aan de beurt. Plaatje heb ik even geleend. Zo’n heerlijk draagbaar stijlvol horloge (in mijn ogen).

4 likes

Mooi Seiko, echter schrijft hier iemand voor de prijs hoef je het niet te laten.
Ik persoonlijk vind hem redelijk aan de prijs eigenlijk.

Veel plezier ermee des al niet te min :smiley:

Mooi! Proficiat

Mijn Sarx017 vond ik zelf ook niet goedkoop. Maar goed, JDM en een voor mij aansprekend uiterlijk en hoppa klokje op de post richting Nederland destijds.
Momenteel een skeleton in aantocht. Heel andere prijsklasse dus ik ben benieuwd naar de afwerking. Alleen jammer dat ik voor de lage prijs moest uitwijken naar de US, Krijg ik er weer zo’n bedelende postbezorger bij haha :stuck_out_tongue_winking_eye: Kortom prijs is wat mij betreft echt afhankelijk van het product en uiteraard je bestedingsruimte.

1 like

Tegenover een GS of een Rolex :slight_smile:

Dan maar een bedelende bezorger aan de deur haha.
Waarom duur betalen als het goedkoper kan :smile:

Wij Hollanders zijn allemaal hetzelfde haha.

@WilcoD
Heb je helemaal gelijk in. Als ik het goed heb berekend houd ik toch een flink aantal flappies in de zak. In het ergste geval scheelt het mij toch nog zo’n 33% t.o.v. de retailprijs van de NL dealer. Had eigenlijk gehoopt dat de horloges vanuit Europa verzonden zouden worden maar helaas. Dan was het echt mega feest geweest.

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Heb zelf onlangs de zwarte uit Japan binnengekregen. Ben momenteel bezig een sluiting met 3 gaatjes te regelen omdat de originele met 2 voor mij onvoldoende afstelmogelijkheden biedt (de band net te krap of net te los).

1 like

Jullie proberen de douanekosten te ontwijken ofwat?

Mooie JDM Seiko @Raider87 :clap:

1 like