Nieuwe aanwinst: Seiko SARB065 cocktail time

Topper he, echt 1 vd mooiste dressers

1 like

En ik heb dit horloge inderdaad 2 weken geleden voor het eerst in het echt gezien. Jij was dus de koper :stuck_out_tongue:

Mooiste SARB wat mij betreft en nu heel hoog op mijn lijst. Gefeliciteerd :smiley:

Spot jouw SARB @anon50762135EV :blush:

1 like

Je krijgt wel dorst van dit klokje:

1 like

Robbie daar zitten veel meer mensen mee. Daarom gaan sommige ook voor de sdgm001 die komt standaard met bracelet en wijzerplaat lijkt op de sarb065 maar is niet zo sprankelend schijnt.

Hoi Rob,

Het zou zo maar kunnen dat de banden van de SARC013 en SARC015 wel passen.
Volgens mij hebben deze de zelfde kast als de 065.

Elf.

Dat was er 1 voor iemand anders :). Ik haal momenteel elke twee weken een doos uit Japan, SARBs’’ SARX, dat soort mooi spul

Die kosten meer dan 100 euro, en mijn klant wil er een Oyster op.
SARG banden allebei geprobeerd, ook geen succes.
Ik vrees dat ik er niet kom met solid end link banden van Seiko, ik ga een folded end link op maat maken.

SARC013 band is geen Oyster en is dus erg duur…

Nog twee modellen die ik denk dat het goed zouden doen hier in NL:

SARG009

SARG013

Met dank aan Seiya voor de mooie foto’s

1 like

Oeh zit zelf ook verlekkerd te kijken naar zo’n cocktailtime. Budget bijna rond!

1 like

Rotzak … nu moet ik wat gaan verkopen hahaha

1 like

Je hebt vast van alles leuks liggen waar je anderen weer blij mee gaat maken op het forum!

1 like

Ik ga een poging wagen :blush:

In dit topic lees ik dat iemand voor z’n Cocktail Time een replacement band heeft gekocht van de SUR007. Deze dus.

En het eindresultaat is dan zo.

Vind ik helemaal niet verkeerd, eigenlijk!

Maar, back on topic: Gefeliciteerd! Cocktail Time blijft, imo, één van de mooiste betaalbare dress watches. Wat zeg ik, vind 'm mooier dan menig € 2.000+ horloge! Dit kon zomaar eens een nieuwe forumlieveling worden! Nee ,he! Niet nog meer Seiko’s op HF!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Die bedoelde ik ja :slight_smile:

Prachtige klok met mooi design. Dit is mijn tweede, ooit verkocht maar bleef er maar aan terug denken. Een “niet saaie” dresser met prachtige kwaliteit in deze klasse. Gebold glas, de wijzerplaat en die blauwe wijzer… Super

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/SeikoSarb065closeup_zps8f63502f.jpg.html]

[/URL]

2 likes

Met een donkerbruine crocoband met contrasterend stiksel vind ik hem nog net wat mooier…

5 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok :smile:

1 like

Mooi hoor. Vindt zelf de meegeleverde band niet zo fijn ( veel te stug) en draag de 065 bijna niet in tegenstelling tot de sarx017 waar echt een super band om zit. Tijd voor een Rios in het blauw😉

Ja, die zal ook schitterend staan, en cognac denk ik ook.

Foto’s van de Cocktail op die kleuren Hirsch Modena (zelfde idee):

[URL=http://s142.photobucket.com/user/spblouin/media/024_zps39562b1f.jpg.html]

[/URL]

2 likes