Nieuwe aanwinst: Seiko SBDD003 Air Diver 200m

Uiteindelijk mijn MM gehouden en de Seiko SBDD003 Kinetic Direct Drive Scuba 200m Air Diver erbij gekocht. Joost bedankt voor de deal, het was een aangename ontmoeting!

Wat een intimidatieklok :slight_smile:

LOL. Klopt. Seiko’s zijn gelukkig geen ‘show offs’.

Proficiat, prachtig zijn ze.

van harte … super duo :smiley: (tu)

indrukwekkend hoor, hij is helemaal af

Erg mooi, is de kast gunmetal grijs?

Helemaal TOP!

Veel plezier ermee.

Gr,

Ron.

Gefeliciteerd(tu)

Dat wordt lastig kiezen 's morgens, niet?

Ooooh, wat is dat spul toch mooi! (tu)(tu)

Koopt 'm maar, je werkt er het hele jaar hard genoeg voor…lief hè?

Die Seiko-duiker is overigens lekker groot maar niet té. De look en feel is echt fantastisch: de ogen van voorbijgangers knallen eruit bij het zien van dat apparaat. De kroon is supergroot, het lijkt wel alsof je een miniatuurflesje whisky open maakt maar dan natuurlijk veel soepeler en solider. Ik heb niet van die echte mannenpollen, mijn polsen zijn eerder iets dunner dan bij die bouwvakkers en sjouwers. Deze SBDD003 is absoluut geen oversizer, gewoon een grote duiker waarbij de Landmonster of Sawtooth net iets kleiner zijn.

Deze SBDD003 is helemaal zwart gecoated (stealthy) met een krasbestendige laag. Er is ook nog de SBDD001 met een titanium kleurige kast: ook heel mooi. De rubberen band is ook ‘high end’.

maar ja, het is maar hoe mijn pet er 's-morgens bijstaat. Ik denk dat ik de SBDD003 vaker zal dragen omdat ik meer een polo en t-shirt manneke ben dan een crawatte-type.