Nieuwe aanwinst: Seiko SKX031 Duiker

Ik was vanmiddag met mijn dochter in het zwembad en had natuurlijk mijn Citizen Promaster om Ik realiseerde mij wederom dat dit toch een èrg prettig horloge is. Ik stootte bij het uit de auto halen van mijn dochter met mijn horloge tegen een deurlijst. Even een schok en toen de geruststelling… ik draag mijn Citizen. Later in het water, lekker duiken, springen, later met mijn handen in het zand, het horloge blijft om, figuurlijk niets aan de hand.

Bij thuiskomst vond ik het dan ook weer eens jammer dat ik geen tweede dergelijk horloge had en ging op eBay kijken. Tikte Citizen Promaster in, kwam bij een verkoper in Singapore (pokemonyu, meer dan 43.000 transacties!) die ook de een Seiko SKX031 te koop had die 1 minuut en 30 seconde later afliep. Kosten op dat moment 61 dollar. Ik heb toen heel langzaam een bod gedaan (goed hè andre?) en met nog enkele seconden was ik de hoogste bieder en evenzoveel seconden later de winnaar voor 66 dollar 76 cent (€ 52,24). Verzendkosten, 18 dollar, zijn wat hoog, te veel eigenlijk zelfs maar het staat bij de veiling dus ach. Voor totaal € 68,04 dollar, met stalen band, nieuw enz enz een tweede duiker! Ik ben alvast erg blij!