Nieuwe aanwinst: Seiko SKZ211

Aangezien ik enige tijd geleden mijn Seiko monster heb verkocht, begon het toch weer te kriebelen om er weer een duiker bij te nemen. Want met warm weer en bij het zwemmen voelde mijn pols erg naakt aan
Ik was erg gecharmeerd geraakt van de SKZ serie met name de 211(zwarte wijzerplaat, gele wijzers). Dus de keuze was erg snel gemaakt om er een te bestellen bij Mr Seiko(Robbie).
Het heeft enkele weken geduurt, maar sinds dinsdag mocht hij eindelijk om mijn pols.
Ik had niet verwacht dat hij zo dik zou zijn en hij is in mijn ogen ook beter afgewerkt dan de monster. Hij draagt ook erg comfortabel, maar het bandje van de Seiko Monster vind ik toch net wat beter qua comfort en gewicht.















Mooie dikke vette seiko. Ik ben ook aan het zoeken naar een duiker en heb robbie al
een email gestuurd maar hij is ff tot de 23e op vakantie. Ik moet dus even geduld hebben.
Gelukkig kun jij er al van genieten. Veel plezier met de SKZ

Dat ziet er super uit ! Die Seiko’s zien er prima uit en dat voor die prijs…

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Een horloge van grote klasse. Prachtig design, krachtige uitstraling, een genot om te mogen dragen.
Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.
Overigens zeer mooie foto’s.
Veel plezier er mee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Mooi horloge! Inderdaad, zoals Tissot 62 al zegt, een krachtige uitstraling! (tu)

Ziet er heel goed uit ! (tu)

Groet,
Werner

Gefeliciteerd met dit 'dikke ’ horloge. Ik vind hem prachtig.

Mooie klok. De laatste rikketik ook naar gezocht, Robbie had 'm niet meer. Toen ‘maar’ een Seamaster gekocht.
Geen spijt van.

Gefeliciteerd! Tom V.

Hij is inderdaad behoorlijk groot. Maar ook indrukwekkend. Mooi. En nu maar boven blijven. Want als je daarmee gaat zwemmen…dan zink je behoorlijk! Gefeliciteerd met je klok!

van harte met je nieuwe aanwinst … (tu) leuke klok