Net uit de VS binnen, een Seiko Retro look. Ontwerp is schitterend maar de uitvoering had op afwerking wel iets beter gekund.
Afgezien daarvan, (die uitlijning van de ring en indices herstel ik zelf wel) is ie helemaal niet verkeerd. Voorzien van oerdegelijke lederen band met (gelukkig) een gewone doornsluiting.
Dit horloge is groot, maar zit prettig. Geen lumen. Gewoon 7S26 (non hacking/non winding) uurwerk dat we kennen uit alle Seiko low-end automaten.
Niet kostbaar, $165. Maar er komt nog S&H BTW en PostNL aan kosten bij. Samen € 80…Dat maakt hem wel pittig geprijsd.
Hé! De eerste hier! Vind 't echt een leuke klok(tu). En ('t is niet mijn geld, natuurlijk ;)) eigenlijk vind ik 245 Euro voor een leuke automaat nog wel meevallen. Gefeliciteerd! En meer foto’s zijn wat mij betreft altijd welkom!
Erg leuk, heb die ook op een wishlist staan. Kun je de diameter links <> rechts excl kroon eens melden, daar is niet elke verkoper eenduidig over.
En van die uitlijning: maakt dat 'm niet juist wat meer retro?
Ik vind het een erg gaaf horloge. Voor een vierkante kast is 42mm alleen te groot. Maar goed ook, anders had ik er vroeg of laat ook wel eentje aangeschaft
Ik vind het een erg gaaf horloge. Voor een
vierkante kast is 42mm alleen te groot. Maar goed
ook, anders had ik er vroeg of laat ook wel eentje
aangeschaft