Nieuwe aanwinst Seiko SNN237

Gisteren was het eindelijk zo ver. Er kwamen maar leifst vier pakketjes binnen uit het verre oosten. Door het Chinees nieuwjaar was er veel vertraging en omdat er twee orders tegelijk werden verstuurd was ik ook nog eens de sigaar voor een naheffing op drie horloges. Totaal was ik 74 euro kwijt. Niet echt heel erg gezien er toch weer één doorgeglipt was. Heerlijk stoeien met de nieuwe bandjes. Maar ja dan komt de vraag welke doe je als eerste om? Vandaag draag ik de SNN237. Hij komt op een PVD band met solid links maar ik had er een Nato band voor klaarliggen die ik er gewoon op moest doen. De Nato heb ik ook nog met een oranje streep zonder grijs. Die gaat de verkoop in denk ik. In het weekend hoop ik even wat mooie fotos van alle modellen te maken. De drie anderen blijven nog een verrassing. Eén ervan gaat overigens ook in de verkoophoek. Welke dat horen jullie nog. Even snel wat plaatjes geschoten. Hopelijk dit weekend wat betere kwaliteit fotos.

Erg mooie klok. Duidelijke afleesbaarheid en de chrono loopt ook ipv tikken.

Dat is inderdaad een mooi exemplaar!!! Die Nato (en die trui) staan hem prima. Ik ben benieuwd naar de rest.

Vwb de inklaringen, ik denk dat TNT/PostNL daar wat extra mannetjes op gezet hebben. Normaal verdienen ze weinig op inkomende pakketten, maar op deze manier toch weer snel een tientje per doos (ik ga er even vanuit dat ze de BTW en importheffing netjes afdragen). Dat tientje voor het inklaren is meer dan dat ze hier verdienen op het volledig afhandelen van 1 pakketje. Aangezien er een bod ligt van UPS wil TNT / PostNL snel meer winst maken.

jantje.vlaam Schreef:

Dat is inderdaad een mooi exemplaar!!! Die Nato
(en die trui) staan hem prima. Ik ben benieuwd
naar de rest.

Vwb de inklaringen, ik denk dat TNT/PostNL daar
wat extra mannetjes op gezet hebben. Normaal
verdienen ze weinig op inkomende pakketten, maar
op deze manier toch weer snel een tientje per doos
(ik ga er even vanuit dat ze de BTW en
importheffing netjes afdragen). Dat tientje voor
het inklaren is meer dan dat ze hier verdienen op
het volledig afhandelen van 1 pakketje. Aangezien
er een bod ligt van UPS wil TNT / PostNL snel meer
winst maken.

Ze rekenen maar liefst 12 euro voor inklaring. Dat vind ik echt belachelijk. Ze doen er helemaal niets voor. BTW betalen kan ik nog mee leven.

Mooi man en supergaaf op die nato! :~

nice !!!

Leuk!
Ben niet zo van de natoachtige maar deze combi is best te pruimen.(tu)

De inklaringskosten zijn inderdaad ergerlijk.

De BTW is normaal, maar die ruime 10 euro extra maakt het erg vervelend. Tel daarbij de twee weken vertraging die het oplevert en dan snap je dat veel mensen andere vervoerders zoeken.

Leuk horloge, gefeliciteerd.
Erg goeie combinatie met die nato ook, staat hem heel erg goed.

Proficiat!

Mooi hoor Andre, de band staat hem prima.
Ben trouwens ook benieuwd naar de andere drie.
groetjes Lenno

Mooi horloge, inderdaad goed contrast en tijdloos design. Maar persoonlijk haalt een nato ieder horloge naar beneden. Maar smaken verschillen.

Rolo Schreef:

Mooi horloge, inderdaad goed contrast en tijdloos
design. Maar persoonlijk haalt een nato ieder
horloge naar beneden. Maar smaken verschillen.

Is ook niet voor altijd hoor. :wink:

Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.X(
Leuke combi overigens.(tu)

Gr,

L.R.

Ik zie hem liever op staal, of op leer…
Ben niet zo’n nato liefhebber.

Het is wel een topper, ik heb er al tijden “tip” bij staan, maar echt goed verkopen doet ie niet (tot mijn verbazing)

van harte leuke combi :slight_smile:

Mooie combinatie (ook in combinatie met de kleding).

En ja, vanuit het verre oosten hebben TNT en DHL op de lijn naar Nederland veruit de grootste macht. Weet niet wat de ervaring zou zijn als men DHL gebruikt had? En wat zij rekenen mocht je toch de sigaar zijn? Als dat gunstiger is, dan kun je misschien de verzendende partij vragen te veranderen. Denk persoonlijk dat het niet veel uitmaakt.

Vanuit het midden oosten wordt doorgaans verzonden met de Hong Kong Post of EMS. De afhandelend partner in Nederland is helaas TNT.

Mooi horloge Dres !
En complimenten voor de combi met dat bandje.

Toevallig heb ik hem gisteren ook zitten bekijken, als alternatief voor een “gewone” Aviator. (Nu ik alle reacties gelezen heb weet ik ook ineens weer waar ik hem heb zitten bekijken :slight_smile: )

Kun je t.z.t. wat foto’s plaatsen waarop de dieptewerking in de wijzerplaat wat beter te zien is ?

Paul.

Man, dat ziet er goed uit!! :~ Al zou ik 'm zelf liever op staal of leer zien.

robbie409 Schreef:

Ik zie hem liever op staal, of op leer…
Ben niet zo’n nato liefhebber.

Het is wel een topper, ik heb er al tijden "tip"
bij staan, maar echt goed verkopen doet ie niet
(tot mijn verbazing)

Ik vind het ook een topper. Mooi afgewerkt en duidelijk afleesbaar. Misschien een gevolg van de crisis?
En dit weekend ga ik nog wel even wat plaatjes schieten.