vandaag binnengekomen mijn nieuwe aanwinst.
deze prachtige seiko, een heel mooi afgewerkt horloge, en behoorlijk groot, zit heerlijk door de rubberen band, kortom weer een juweeltje erbij.
en dit alles met dank aan joost (seamaster) voor de goede en snelle afhandeling.
helemaal super.
genoeg gepraat, hier een paar foto’s, en een met zijn broertjes.
bedankt voor de aandacht.

hoi Arie,
mooie foto’s veel plezier ermee en hij vormt met de andere twee een erg leuk trio (tu)
en jij ook bedankt natuurlijk 
Dus daar is ie gebleven! Top aanwinst, erg leuk hij had ook mijn interesse maar vreesde voor te weinig draagtijd dus…
Ja, ik was em al kwijt. maar daar is tie weer.
Veel plezier er mee.
@ seamaster, die heb je maar kort gehad he…
Gefeliciteerd Arie! Leuke klok al moet ik wel wennen aan die beugels…maar ja…je kan hem nog eens ergens tegenaan stoten…die Kameel kan de kast weer in;)
groet
Gijs
bluetooth Schreef:
@ seamaster, die heb je maar kort gehad he…
best lang eigenlijk … net wat je gewend bent … 
Mijn beste,
Van harte, met deze eigenzinnige Seiko.
Wat een frappant horloge is dit!! Een horloge uniek in zijn soort met blijvende allure.
Enige herkenning is dan bij mij ook wel op zijn plaats. Maar dan heb ik alleen over die Bretels. En dat draagt heerlijk!!:~
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit treffende horloge.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
dank je wel voor de mooie woorden koenraad;)
Mooie seiko kan die bullbar er ook vanaf?
gr Pieter
Ik vind dit een schitterende Seiko (tu), alleen blijf ik tegen die beugels aan kijken. Geen idee wat ik daarvan denken moet.
Ik vond hem in het begin helemaal niet zo mooi. Maar hij is best wel stoer naarmate ik er langer naar kijk. Ik noem het de Seiko “Heras” vanwege het hekwerk. 
toen ik deze klok op de foto zag bij seamaster moest ik ook even wennen aan de beugels, nu ik hem hier zo in het echt heb… het staat echt prachtig en deze dingen horen gewoon op deze klok. sommige horloges moet je eerst echt zien en vasthouden voor je ze echt kunt waarderen:)
De batterij gaat bij deze Seiko 10 jaar mee! en heeft een afwijking van minder dan 20 sec. per jaar:#
Bijna vergeten, ook nog gefeliciteerd met deze geweldige klok(tu)
Proficiat met je stoere klokkie! Ik dacht al, hij kwam me al bekend voor.
Overigens, heb em volgens mij ook zonder die beugel gezien. Maar vind die beugel eigenlijk best stoer.
Gefeliciteerd met je “beugelbekkie” Arie!
Mooi rijtje trouwens…
Hennie Schreef:
De batterij gaat bij deze Seiko 10 jaar mee! en
heeft een afwijking van minder dan 20 sec. per
jaar:#
ik heb dat nergens kunnen vinden dat de batterij 10 jaar meegaat.
ik heb ergens gelezen een jaar of 4
of ben ik nu mis:S
Op marktplaats zie je soms voorbij komen met de tekst 10 jaar batterij.