ben er nog niet helemaal uit of het een blijvertje is vind hem namelijk te klein en zeker in vergelijking tot mijn orsa en frankenmonsters
Uurwerk 7S26 Wijzerplaat is blaauw

ben er nog niet helemaal uit of het een blijvertje is vind hem namelijk te klein en zeker in vergelijking tot mijn orsa en frankenmonsters
Uurwerk 7S26 Wijzerplaat is blaauw

Tja, in vergelijking met een Orsa en je Frankenmonsters is dit zeker een kleintje. Maar ja, het is ook een totaal ander genre horloge. Niet vergelijken dus, en gewoon lekker dragen! Want het is een leuke klok! (tu)
Sierlijk 5-je door zijn eenvoud ! :}
Een klassieker ! (tu)
jeetje, wat een grappige retro look! Niet negatief bedoeld hoor. Moest aan m’n vaders citizen uit de jaren '80 denken.
Mijn beste,
Zie het even aan!!
Laat deze Seiko zich gedwee mogen ontplooien aan je pols.
Want de eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat het een fraai, eigenzinnig, doch ingetogen vijfje is.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
jeetje, wat een grappige retro look! Niet negatief
bedoeld hoor. Moest aan m’n vaders citizen uit de
jaren '80 denken.
Deed me ook erg aan een vintage klok denken vandaar gescoord alleen wat te klein 
marnix_moed Schreef:
jeetje, wat een grappige retro look! Niet
negatief
bedoeld hoor. Moest aan m’n vaders citizen uit
de
jaren '80 denken.Deed me ook erg aan een vintage klok denken
vandaar gescoord alleen wat te klein
Wel, kan je vertellen dat dit juist helemaal past bij die stijl. Want die klokjes waren toen ook niet erg fors. 
ecodrive Schreef:
marnix_moed Schreef:
jeetje, wat een grappige retro look! Niet
negatief
bedoeld hoor. Moest aan m’n vaders citizen
uit
dejaren '80 denken.
Deed me ook erg aan een vintage klok denken
vandaar gescoord alleen wat te kleinWel, kan je vertellen dat dit juist helemaal past
bij die stijl. Want die klokjes waren toen ook
niet erg fors.
De Hamilton Mount Vernon is gebaseerd op een model uit de jaren 30 en tot mijn verbazing was dat model aangepast aan de afmetingen van deze tijd dus gewoon draagbaar
(zal wel ff wat vergelijkings materiaal posten) had eigenlijk gehoopt dat dat bij de seiko ook het geval was maar helaas 
nice…(tu)
De Hamilton Mount Vernon is gebaseerd op een model
uit de jaren 30 en tot mijn verbazing was dat
model aangepast aan de afmetingen van deze tijd
dus gewoon draagbaar(zal wel ff wat
vergelijkings materiaal posten) had eigenlijk
gehoopt dat dat bij de seiko ook het geval was
maar helaas
Gelukkig valt de schade met de seiko nog wel mee. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Na grote horloge te hebben gedragen, voelt een kleine toch wat raar aan. Volgende keer voor de aanschaf even goed naar de specs/afmetingen kijken.