Gisteren kwam deze binnen. Een mooie parelwitte duiker van Seiko. Ik had reeds een gouden versie en een met oranje plaat maar die zijn thans in handen van andere forumbroeders. Het model is erg mooi en daarom besloot ik deze witte aan te schaffen. Ik ga er ook eens een zwarte rubber band op zetten want dan komt hij denk ik nog mooier uit.

(tu)Super het contrast met de zwarte duikersring en de witte wijzerplaat,
en dat met de zwarte band zou inderdaad een heel mooi alternatief zijn.
Mijn beste,
Dat denk ik ook.
Derhalve wens ik je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze sublieme Seiko.
Orologio Signaturis Temporis.
Laat even weten hoe de band op de SKX007 past 
Een schitterende Seiko! Inderdaad, het contrast tussen de zwarte duikerring en de witte wijzerplaat is mooi.
Oei, als jij dit vraagt, dan zal het wel niet niet zo simpel zijn:D
robbie409 Schreef:
Laat even weten hoe de band op de SKX007 past
Ik heb al even op het oog gekeken maar ik denk niet dat het goed gaat passen. De lugs van dit model zijn iets langer tov de kast. Dit weekend ga ik er wel even mee stoeien.
Skitterend!
(tu) zal op zwart rubber zeker ook tof staan, of een witte band?..of zou dat te “vrouwelijke” zijn?..n e way…wederom een mooie seiko.
toppie (tu)
De band past niet. Ik ga de lugs niet verbuigen dat is zonde. Ik heb er nu een zwarte rubber band op en dat staat erg goed. Fotos komen nog wel.
Altijd mooi een seiko…maar ik zou er geen autoband aan doen…staal das mooi. 
Deze vind ik prachtig ben benieuwt hoe die er uitziet op zwart rubber
gr Pieter
Heel mooi,heb je een model# voor me?
edit…zag het al in de titel!
Een “normale” solid oyster verbuig ik ook altijd een klein beetje omdat ie dan netter aansluit.
pdr41 Schreef:
Deze vind ik prachtig ben benieuwt hoe die er
uitziet op zwart rubbergr Pieter
ZO dus…

Ook mooi, maar ik vind de stalenband mooier!(tu)
Ik vind hem sexy 
moest even de zonnebril opzetten maar het is alweer een bjoetieB)-
Dit model rubberband vind ik echt ontzettend niet mooi.
Doe maar gewoon op die andere band, da’s dan weer wel geweldig!