Wat is er nou mis met dat logo? Ik snap dat niet hoor. Of is het omdat het ook op horloges van een paar tientjes zit?
dreski Schreef:
Wat is er nou mis met dat logo? Ik snap dat niet
hoor. Of is het omdat het ook op horloges van een
paar tientjes zit?
Ik snap het probleem met dat vijfje wel een beetje. Ik heb soms moeite met een te groot logo op de wijzerplaat. Bij een aantal seiko vijfjes vind ik het een beetje te vol worden, bijvoorbeeld bij een Seiko 5 Atlas. Dan staat er op de wijzerplaat eerst gewoon Seiko, daaronder die 5, dan de wijzers en dan staat daaronder ook nog wat over de waterdichtheid en het uurwerk. De dag en datum staan er ook nog naast. Ik krijg dan bijna het idee dat het hele horloge is volgeschreven. Vijfjes zijn door die 5 toch wat minder “clean” misschien? Ik heb dit overigens lang niet met alle vijfjes hoor! Dit model vind ik top, het zijn juist de wat meer drukke modellen. En ze kunnen dan wat mij betreft ook iets anders weglaten ipv die 5, bijvoorbeeld hoeveel jewels er in het uurwerk zitten.
eens met Tomaat, overigens stoor ik me niet alleen aan de 5 hoor, ik heb dat ook wel bij andere merken, gewoon persoonlijk, zo doet het logo van Panerai me denken aan een groot warenhuis, rolex zet tig keer rolex in de binnenring,plus nog een heleboel text waaronder het totaal overbodig “superlative” en bij Eberhard hebben ze, best creatief, de naam schuin geschreven, daardoor denk ik steeds dat het een misprint is>X
ik heb 't ook, qua logo dan. Het 5 logo vind ik gewoon niet zo mooi! De klok wel en inderdaad jammer van de 100mtr ipv 200mtr. Leuke mooie klok. Mooie wijzers en bezel. Sober maar mooi!
Mooie klok. Vind em beetje klein om je pols 
Ik denk dat er bij mij binnenkort een paar Seiko’s mogen vertrekken en dat deze er voor in de plaats komt… Mooie leren (racing?) band erom…
Wat een mooie klok (zo op de foto’s)!!!
Grt. Marco