Nieuwe aanwinst: Seiko snzh55k1

Hier mijn nieuwe aanwinst… Nu is mijn vraag waar ik deze kan laten modden tot een FFF… Iemand ervaring met deze mods?

Grtz,

Linus41

3 likes

@Gisae

1 like

Bij Rob van http://www.monsterwatches.nl/ @robbie409

gr, HJR

1 like

En weet iemand hoeveel zo een mod + plaatsen ongeveer kost ?

Rob is the man! :grinning:
Zit alleen even te denken. Volgens mij was het in het verleden zo dat ie een tijdje alleen maar complete horloges verkocht inclusief de ‘FFF’-mod. Dus niet de losse shit. Maar misschien vergis ik me wel, hoor en heb ik de klok horen luiden… :wink:
Vind dit een van de mooiste moderne vijfjes. Maar moet eerlijk zeggen dat ik 'm met originele wijzerplaat eigenlijk fraaier vind dan in ‘gemodde toestand’.
Veel plezier ermee, nog!

1 like

Kweenie… die “seiko 5 sports” is er te veel aan vind ik… Denk wel dat hij misschien ook goed zal staan met een James Bond (Zwart-grijs) nato strap.
Hopelijk plaatst Rob mods op aangekochte seiko’s… Zal het hem eens vragen wanneer de tijd er is voor een modje…

Niets meer aan doen. Mooi horloge zo :sunglasses:

Eenschh :+1:

TSer: Proficiat!

1 like

Proficiat met de aankoop!

psst :wink:

Volgens mij doet Rob alleen mods op horloges die door hem geleverd zijn…

Wel een mooi horloge! Van harte!

Wat is de kostprijs van zo een modje?

Daar kun je denk ik het beste je direct tot rob voor wenden. Hij Is hier ook lid, of even een mailtje sturen.

En Rob gaat je naam zonder 41 @Linus41 erg leuk vinden :smiley: Vraag hem maar waarom :+1:

1 like

op NATO:D

2 likes

gefeliciteerd - hele leuke klok, heb 'm ook gehad. Lekker op nato, heerlijk licht dragen.

1 like