Nieuwe aanwinst: Seiko SNZH57

Naar aanleiding van dit topic
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,276588/
ben ik op zoek gegaan naar de Seiko SNZH57 en heb hem gevonden bij creationwatches, afgelopen dinsdag besteld en vandaag stond Fedex met het horloge voor de deur.

Ik vind het echt een beauty, echter wil ik nog op zoek gaan naar een mooie lederen band. (iemand suggesties?)

gelijk even een paar fotootjes geschoten:







Ik heb ook serieus naar dit horloge gekeken en vind het ook erg mooi. Ik twijfel tussen deze en de blauwe maar wil 'm nu eerst eens in het echt zien, misschien bij de volgende Rikktik bij Rob. Qua band zou ik er een zwarte band aan zetten, glad maar mat, misschien met een structuurtje, maar geen dierlijke nerf.

Gefeliciteerd!! Veel draagplezier (tu)

mooie foto’s ook.

Mooi. gefeliciteerd.

Hans

Blijft een mooie klok! Moest je invoerbelasting betalen?

Ik zou sowieso voor die blauwe gaan. Waar heb jij die blauwe gevonden?

is een toppertje. veel plezier er mee.

groet,
Arno

Stefanmol Schreef:

Blijft een mooie klok! Moest je invoerbelasting
betalen?

Nog niet, maar Fedex kennende zou dat nog achteraf kunnen komen.

Op eBay staat ie een paar keer.

Deze wil ik ook graag. Ik zou er alleen geen leer op doen. Een tropic rubber lijkt me erg mooi. En anders een waterproof carbon bandje.

Ik ben geen liefhebber van goudkleur accenten, maar bij deze klok staat het perfect (tu)

Erg mooi horloge, de goudkleurige accenten zorgen ervoor dat hij een beetje een vintage doch moderne look uitstraalt.
Ik ben niet zo’n groot fan van leer op een duikhorloge, zou er zelf eerder een rubber bandje opzetten, in deze stijl.

Staat hem erg goed! (tu)

Mijn beste,

Proficiat!!
Een pracht van een horloge. Sportief met een vleugje nostalgie!!
En zoals Dreski al aangaf, een waterproof carbon bandje zal deze begeerlijke Seiko, niet misstaan.

Mijn complimenten ook voor de scherpzinnige foto’s.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Leuk horloge! Als bandsuggestie dacht ik aan paardenleder.

Tabee

WTF @ paardenleer…

Bosnialove Schreef:

WTF @ paardenleer…

Klinkt misschien raar uit de mond van een achterhoeker, die goed met paarden overweg kan. Maar ook van paarden wordt er leer gelooid, het is leer van uitzonderlijke kwaliteit.

Tabee

spoelen!

Mooi horloge met vintage uitstraling. Ik ben normaal niet zo van zwart in combinatie met goud, maar hier staat het heel mooi.

Veel draagplezier.

Ik dacht dat ik dat ‘gouwe’ niet zo mooi zou vinden staan. Maar hier geeft het de klok juist iets extra vintage. Proficiat en veel succes met het vinden van een passende band!

bedankt allemaal!

ik kwam deze band tegen op het net en vindt dit wel een mooie combi: