gooi er anders even een Hirsch Pure op, die heb je in 70/110
Ik gooi er niks meer op. Morgen gaat hij retour… 
Dus er is een definitie waarin staat omschreven hoe mooi er een horloge van €1200,- uit zou moeten zien volgens jou
.
Ik vind dat zo’n onzin.
Je koopt dat waar je hart sneller van gaat kloppen en je bankrekening het toelaat.
Er zitten lug holes in en ik gebruik alleen quick release. Als je een krasje kan vinden eet ik de band op.
2 banden is volop. Grapjas.
Volgens mij is het met name dat mensen hem heel erg gaaf willen vinden door het verhaal, gebaseerd op Seiko’s eerste duiker.
Yep, dat is iets wat IK vind. 
Wat een kutding. Sterkte
In levende lijve is het echt een gaaf horloge, in ontwerp en kwaliteit, verhaal of niet. Komt niet vaak voor dat seiko een rustige, klassieke duiker ontwerpt.
even de case back eraf poppen en een tekening van een piemel erachter verstoppen. doe ik ook altijd als ik een klokje verkoop
Niks mis met die SPB147. Gewoon op een mooi leren bandje knallen. Bandje heb ik nog wel voor je liggen. 
Fijn dat je het even nuanceert. Ik dacht al dat wij dat zouden moeten vinden 
heel erg chique horloge.
De herkenbare haat-liefde verhouding met Seiko… er is een reden dat ze bij mij ook nooit blijven
Maar de bijgeleverde band van Seiko gebruikt geen quick release (helaas).
Afgelopen Zaterdag bij Olfert voor € 641 te krijgen met korting code blackweek.
Is het alweer zo laat😅
Wanneer is het blackfriday🤔
O dat duurt nog wel even
Nee
maar bij Olfert krijg je nog gewoon korting ermee.
600 is een mooie prijs😃
Zeker maar inmiddels is de prijs alweer behoorlijk omhoog geschoten, kan raar gaan daar. Alpinist was € 440.