Nieuwe aanwinst Seiko SPB147.....jammer

gooi er anders even een Hirsch Pure op, die heb je in 70/110

1 like

Ik gooi er niks meer op. Morgen gaat hij retour… :wink:

1 like

Jammer!
Maar gevoel is gevoel.
Zo heb ik het gevoel dat deze jongen niet snel weg gaat:

4 likes

Dus er is een definitie waarin staat omschreven hoe mooi er een horloge van €1200,- uit zou moeten zien volgens jou :sweat_smile:.
Ik vind dat zo’n onzin.
Je koopt dat waar je hart sneller van gaat kloppen en je bankrekening het toelaat.

3 likes

Er zitten lug holes in en ik gebruik alleen quick release. Als je een krasje kan vinden eet ik de band op.
2 banden is volop. Grapjas.

Volgens mij is het met name dat mensen hem heel erg gaaf willen vinden door het verhaal, gebaseerd op Seiko’s eerste duiker.

1 like

Yep, dat is iets wat IK vind. :slightly_smiling_face:

Wat een kutding. Sterkte

5 likes

In levende lijve is het echt een gaaf horloge, in ontwerp en kwaliteit, verhaal of niet. Komt niet vaak voor dat seiko een rustige, klassieke duiker ontwerpt.

1 like

even de case back eraf poppen en een tekening van een piemel erachter verstoppen. doe ik ook altijd als ik een klokje verkoop

7 likes

Niks mis met die SPB147. Gewoon op een mooi leren bandje knallen. Bandje heb ik nog wel voor je liggen. :wink:

7 likes

Fijn dat je het even nuanceert. Ik dacht al dat wij dat zouden moeten vinden :wink:

heel erg chique horloge.

De herkenbare haat-liefde verhouding met Seiko… er is een reden dat ze bij mij ook nooit blijven

1 like

Maar de bijgeleverde band van Seiko gebruikt geen quick release (helaas).

Afgelopen Zaterdag bij Olfert voor € 641 te krijgen met korting code blackweek.

1 like

Is het alweer zo laat😅
Wanneer is het blackfriday🤔
O dat duurt nog wel even

1 like

Nee :rofl: maar bij Olfert krijg je nog gewoon korting ermee.

1 like

600 is een mooie prijs😃

1 like

Zeker maar inmiddels is de prijs alweer behoorlijk omhoog geschoten, kan raar gaan daar. Alpinist was € 440.

1 like