Nieuwe aanwinst Seiko SPB147.....jammer

Je kunt maar beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je gelaten hebt en in dat kader dan ook: Je hebt het in ieder geval een kans gegeven! Top.

Als mijn horlogespaarpotje nu niet boven Polen zou vliegen, had ik deze direct van je overgenomen. Ik vind hem namelijk top en ben zelf geen echte bandenwisselaar, dus dat ‘probleem’ zou mij niet raken. Maar goed, ik ga eerst maar eens aan de Skuwale! :wink:

Oké.
Zoals ze bij Tempo-Team zouden zeggen “Het waren 2 mooie minuten!” … :joy:

Op naar de Doxa! Ook erg fraai. :sunglasses:

2 likes

Zelf niet getwijfeld. Denk dat de 143, voor mij, veelzijdiger is. En vind 'm zelfs mooier dan de 149.

Sowieso.

2 likes

Is toch een prachtige klok? Edoch gefeliciteerd met deze mooie Seiko.

1 like

Hahaha dank je wel.

Zoals eerder gepost het waren mooie 10 minuten…

leuke klok hoor, maarrehhh…

eyebleach

wat een combinatie

14 likes

Was er ook snel klaar mee…

1 like

Voor mij ook. Gek genoeg heb ik juist getwijfeld of het wel veelzijdig zou zijn vanwege de donkergrijze dial, maar eenmaal in levende lijven wordt de veelzijdigheid duidelijk. En ik was gewoon benieuwd naar de stalenband, die was beter dan ik had verwacht. (Lees: beter dan de kritische reviews)

2 likes

gooi er anders even een Hirsch Pure op, die heb je in 70/110

1 like

Ik gooi er niks meer op. Morgen gaat hij retour… :wink:

1 like

Jammer!
Maar gevoel is gevoel.
Zo heb ik het gevoel dat deze jongen niet snel weg gaat:

4 likes

Dus er is een definitie waarin staat omschreven hoe mooi er een horloge van €1200,- uit zou moeten zien volgens jou :sweat_smile:.
Ik vind dat zo’n onzin.
Je koopt dat waar je hart sneller van gaat kloppen en je bankrekening het toelaat.

3 likes

Er zitten lug holes in en ik gebruik alleen quick release. Als je een krasje kan vinden eet ik de band op.
2 banden is volop. Grapjas.

Volgens mij is het met name dat mensen hem heel erg gaaf willen vinden door het verhaal, gebaseerd op Seiko’s eerste duiker.

1 like

Yep, dat is iets wat IK vind. :slightly_smiling_face:

Wat een kutding. Sterkte

5 likes

In levende lijve is het echt een gaaf horloge, in ontwerp en kwaliteit, verhaal of niet. Komt niet vaak voor dat seiko een rustige, klassieke duiker ontwerpt.

1 like

even de case back eraf poppen en een tekening van een piemel erachter verstoppen. doe ik ook altijd als ik een klokje verkoop

7 likes

Niks mis met die SPB147. Gewoon op een mooi leren bandje knallen. Bandje heb ik nog wel voor je liggen. :wink:

7 likes

Fijn dat je het even nuanceert. Ik dacht al dat wij dat zouden moeten vinden :wink:

heel erg chique horloge.