Je kunt maar beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je gelaten hebt en in dat kader dan ook: Je hebt het in ieder geval een kans gegeven! Top.
Als mijn horlogespaarpotje nu niet boven Polen zou vliegen, had ik deze direct van je overgenomen. Ik vind hem namelijk top en ben zelf geen echte bandenwisselaar, dus dat ‘probleem’ zou mij niet raken. Maar goed, ik ga eerst maar eens aan de Skuwale!
Oké.
Zoals ze bij Tempo-Team zouden zeggen “Het waren 2 mooie minuten!” …
Voor mij ook. Gek genoeg heb ik juist getwijfeld of het wel veelzijdig zou zijn vanwege de donkergrijze dial, maar eenmaal in levende lijven wordt de veelzijdigheid duidelijk. En ik was gewoon benieuwd naar de stalenband, die was beter dan ik had verwacht. (Lees: beter dan de kritische reviews)
Dus er is een definitie waarin staat omschreven hoe mooi er een horloge van €1200,- uit zou moeten zien volgens jou .
Ik vind dat zo’n onzin.
Je koopt dat waar je hart sneller van gaat kloppen en je bankrekening het toelaat.
In levende lijve is het echt een gaaf horloge, in ontwerp en kwaliteit, verhaal of niet. Komt niet vaak voor dat seiko een rustige, klassieke duiker ontwerpt.