Nieuwe aanwinst: Seiko SRP043K1! (Flipper-aanwinst)

Hier is 'ie dan. Nieuw gehaald bij forumlid BATMAN. Het verzenden ging erg goed, er is met zorg alls verpakt en dergelijke, ik raad BATMAN echt aan. (tu)

Erg mooie deal, hij heeft zelfs nog garantie, alle beschermingstickers zaten er nog aan, gewoon helemaal goed.

Ik heb hem net om de pols gehad en ik moet zeggen dat de klik er niet is. Ik voel er gewoon niets bij. Bij de BFK heb ik dat gevoel wél. Misschien vind ik gewoon te simpel. Verder vind ik hem, door de combinatie van een 44mm diameter en 14mm dikte, nét iets too much op mijn pols. Echter, het belangrijkste is: ik voel er niets bij…

Dan gaat 'ie er maar op Speurders. Van die verkoop zal ik een Steinhart Ocean One kopen. :slight_smile:

Klaar voor verzending naar nieuwe eigenaar. :+

:slight_smile:

Beetje doorverkopen buiten het forum om:D… is eigenlijk not done!

Jammer dat het niet klikt, en ook jammer dat je nog niet op het verkoopdeel kan.
Succes met de verkoop, of misschien moet ik wel zeggen, succes met flipperen. :smiley:

Hehe, tja. Ik heb geen keuze. :stuck_out_tongue: Ik mag nog niet op de Horlogemarkt. Maar ik wil wel de Steinhart hebben voordat ik op zomervakantie ga. Aangezien je voor Marktplaats moet betalen om een horlogeadvertentie te plaatsen (what the hell?), is Speuders de enige keuze. :stuck_out_tongue:

Ik vind hem wel bij je slippers passen eigenlijk :stuck_out_tongue:

Haha, die slippers ;)…

Leden met interesse kunnen je best PB-en toch? ;)>X

hohoho, geen verkapt verkoop topic van maken! >X

Was het niet al een verkooptopic vanaf de eerste post? :smiley:

Do’h, ik wilde nog een vergelijking maken met de BFK, maar ik had hem al ingepakt. Hier kan je het verschil in grootte zien. :slight_smile:

Ligt eraan hoe je het bekijkt, maar het was in ieder geval niet mijn bedoeling. :slight_smile:

Je kunt hem ook op www.tweedehands.nl zetten. Is ook gratis.