Nieuwe aanwinst Seiko SSC274P9

Deze stond al lang op mijn lijstje. Je ziet ze steeds minder en volgens mij zijn ze ook uit productie. Ik vond er een voor een spotprijsje en kon me niet bedwingen. Ik hou wel van een beetje bling en rosé goud had ik niet meer in de koffer zitten. Al drie maanden in bezit.
Opvallend vond ik dat de achterdeksel ook rosé goud is. Dit heb ik nog niet bij veel horloges gezien. Solar dus geen gedoe met batterijen. Krijg er veel complimenten over en vind hem zelf zeer geslaagd.
Somber weer dus matige foto’s. (en een beetje lui) Daarom doe ik er een paar van het net bij.

https://cdn3.chic-time.fr/66569-thickbox_default/men-s-watches-fossil-fs4928.jpg

9 likes

Nice! Veel plezier er mee! :grinning:

Lijkt op het horloge dat ik in het verkoop gedeelte heb staan.

1 like

mooi klokkie, misschien een zelfde kleur metalen band erbij zien te fiksen, krijg je een heel ander uiterlijk.

Vervelend wanneer je jezelf niet kunt bedwingen :wink: Goud is niet mijn ding, deze is wel mooi.
Veel plezier er mee.

Prachtig horloge!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Patserlooks, maar daar hou ik wel van :sunglasses:

Veel plezier ermee!

Ben ook een patser.:wink:

1 like

Mooi!

Gr. Marc

Mooie klok, heb er ook wel eens naar gekeken. Maar persoonlijk zou ik dan het rose-goud op een dresser nemen.

Geniet van de aanwinst. Model spreekt mij aan. Komt op de long list van chronografen met tachymeter. Hoewel ik waarschijnlijk veiligheidshalve de saaie stalen versie zou nemen.

Nee zeg. Dat is de Michael Kors look
Precies goed zo