Ik wilde even mijn nieuwste aanwinst met jullie delen: de Seiko SSC937P1!
Laatst liep ik een juwelier binnen en terwijl ik wat rondkeek, viel mijn oog op dit horloge. Hij stond niet in de vitrine bij het raam, maar ergens binnen tussen andere modellen waar je hem makkelijk over het hoofd ziet als je niet goed kijkt.
Maar ik zag ‘m staan en wist direct: deze moet ik hebben. De afwerking, het design en die sportieve maar toch elegante uitstraling spraken me meteen aan. De juwelier had hem nog op voorraad, waarschijnlijk juist omdat hij niet echt in het zicht lag.
Nu ik hem een paar dagen om heb, begin ik wel een beetje te twijfelen of ik hem lang ga houden.
Gefeliciteerd met de NA, mooi horloge. Mag ik vragen waarom je twijfelt of je hem lang gaat houden? Het is een horloge dat je meteen aansprak, je wist meteen dat je hem moest hebben. En je presenteert het met een . Lijkt mij dat je heel tevreden bent met de aankoop.
Okay. Zo had ik het nog niet bekeken. Als ik een horloge koop dat ik echt wil hebben dan verkoop ik het niet meteen, ook al kan ik er dik op verdienen. Dan geniet ik er ervan en misschien verkoop ik het ooit eens als ik iets anders zie waarvan ik denk dat ik daar nog meer van kan genieten. Maar ik ben dan ook geen handelaar…