Nieuwe aanwinst: Seiko Titanium Diver

Hoewel erg “basic” qua model en functies lees ik op sommige internet-sites dat deze zgn “samourai”- Seiko diver (titanium) een “gezocht” model is ?

Nou, ver zoeken moest ik alleszins niet… Deze stond gewoon bij Robbie op de Rikketik te “zijde-glanzen” (blinken doet ie niet :wink: ) en het was “liefde op het eerste zicht” !.

Hoewel ik geen rasechte Seiko-fan ben, heb ik het ondertussen bijna dagelijks gedragen (en de “wachtrij” is lang… erg lang…en ze roepen allemaal om aandacht !! :frowning: ).

Daarom wou ik deze schoonheid hier toch even delen met de forumleden.

En, O ja, dit uurwerk draagt even lekker als het er uitziet…

Blijkbaar is het een “Japan Only”-model en kan je het niet via de officiële Seiko dealers in Europa vinden. Klopt dit ?

Met Japanse Groeten,

Morse.

Heel mooi horloge Morse, een v/d mooiere Seiko’s. Titanium draagt ook lekker licht want ik geloof dat het nogal een fors horloge is.

Van harte hiermee en geniet ervan. (tu)

Drommels, wat een fraai exemplaar weer. (tu)
Ik was niet zo’n duiker liefhebber, meer van de dress-watch, maar begin zo langzamerhand aardig over te gaan.

Groeten,

Martin

jeemig wat een mooie foto’s!!!

Heel fraai, gefeliciteerd met dit prachtige horloge.

Groeten, Tom Vreeken.

Hij is heel mooi! Veel plezier met dit Japanse kunstwerk!

Paul
Leeuwarden

Mijn beste Morse,

Van harte gefeliciteerd met deze ‘Seiko titanium diver’.
Een solide horloge met een begeerlijk karakter.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karaktervolle horloge.

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hele mooie Seiko en de foto’s zijn ook prachtig.

En hij geeft ook voldoende licht…:wink:

Blijkbaar is het een “Japan Only”-model en kan je het niet via de officiële Seiko dealers in Europa vinden. Klopt dit ?

Ja, dat klopt.

Het is inderdaad een prachtig horloge. Zeker tegen die prijs! (tu) En over de kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken.
Ik heb exact dezelfde gehad en was er best blij mee, maar vreemd genoeg was ik er snel op uitgekeken.

Rob, waarom staat er geen made in Japan of mov.in Japan op de achterzijde van deze Samurai’s.

Hennie,

dat staat op de wijzerplaat. Links van de 6.

Op mijn Samurai Limited staat alleen 7S35 en dat is het type uurwerk wat er in zit.

Die is niet in Japan gemaakt, maar samengesteld in Thailand.

Deze van Morse heeft Japan en het caliber op de wijzerplaat:

Prachtig horloge + schiterende foto’s !

Maarja, wij Belgen hebbben een neus voor kwaliteit hé ? :wink:

gefeliciteerd, een mooi horloge. Ik heb zelf de stalen versie met lichte plaat, die kon mij meer bekoren .

Oke Rob bedankt voor de informatie.

Mooie Seiko (tu)
Die middelste foto,zie je de opbouw van de kroonbeschermers ziet er erg mooi uit.