Nieuwe aanwinst: Seiko Tuna Can

Horloge? Dat noemen wij thuis een bijzettafeltje.:D:D Zonder gekheid: ik vind hem heel fraai, gefeliciteerd!

Tom,

ik vind het horloge heel erg mooi, behalve dan die beschermingsring die er om de bezel zit :frowning:

Als die eraf is, zou voor mij ook het probleem van de te forse afmetingen opgelost zijn.

Maar proficiat !
fraaie wijzerplaat,
wijzers,
indexen,
bezel,
kroon,
enz. enz.

Paul.

Erg mooi hoor, gefeliciteerd!!!

zeer fraai.
Veel kijkgenot toegewenst

Lenno

Proficiat!

Paar snelle macro’s gemaakt

Prachtige klok, een van de mooiste zo niet mooiste seiko duiker.
Door de macros kun je ook zien hoe mooi scherp ze zijn afgewerkt.
prachtige fotos, graag meer.
Deze Seiko is het waard om een macroreportage van te maken.

veel groetjes Lenno

Iemand een idee voor een goed adresje in de verenigde staten? Nog 20 dagen dan vertoef ik daar twee weekies. :slight_smile: Dit zou een waanzinnige aanwinst zijn voor de collectie :-).

Het is een model voor de Japanse markt dus vrees dat je m niet veel zult tegenkomen in de USA. Hoogstens 2de hands op een forum. Die van mij stond toevallig hier te koop maar komt origineel ook uit Japan, als ik het garantiekaartje zo zie.

Ok, ik ga eens goed op jacht ;-). Bedankt iig Tom! En nogmaals; prachtige aanwinst!!!

Het blijft één van de meest unieke horloges die er op de markt te krijgen zijn. Ik zou zelf dit model niet snel kopen, maar ik vind em op zich best leuk :wink: Ook mooie macro’s zoals Lenno al zei :slight_smile:

Vanmiddag twee soortgelijke exemplaren mogen passen. Het heeft echt wel iets heeeeeeeeeeel erg stoers en de maat is voor mij prima te doen.

Gr. Roel

Stoer horloge, en goede foto’s (maar dat zag ik ook al bij je Omega (tu)), Tom! :~

Mooie details!

Ik betrap me erop dat ik hier ernstig hebberig ervan word… :-D. Topklok!

Gave klok als je er de polsen voor hebt:D
Mooie macro opnames inderdaad(tu)
Veel plezier ermee.

Heb je een macro lens gebruikt op je Nikon D70s of is het een softwarematige macro?

50mm 1.8d met een setje simpele tussenringen van Deal Extreme.