Nieuwe aanwinst: Seiko Tuna Can

Heb m al een paar weekjes maar nog niet gepresenteerd als nieuwe aanwinst. Heb al een paar keer eerder de SBBN007 gehad, de voorganger van dit model. Hij is bijna hetzelfde met een paar kleine verschillen

• Gesigneerde kroon
  • Marinemaster op de wijzerplaat
  • Inbusschroeven ipv kruiskop
  • Gematteerde wijzers ipv gepolijste wijzers

Ondanks zn maat van 47mm draagt ie supercomfortabel. Uurwerk is 7c46 welke speciaal is gemaakt voor dergelijke horloges. De secondewijzer komt exact op de indexen. Toch wel leuk om te zien

De band is er eentje van Timefactors. Heerlijke band maar wel eentje die stof aantrekt. Zit er aan te denken om een Isofrane te kopen.

Paar snelle iPhone fotos

Mooi (tu) Lekker fors.

Mooie vangst (tu) Die band staat 'm trouwens heel goed!

Mooie aanwinst Tom, gefeliciteerd.
Band staat goed, ik heb dezelfde liggen voor de DA36
die er nog steeds niet is…

gaaf(tu)(tu)

Erg mooi, iets te groot voor mij :slight_smile:
Gefeliciteerd!!

Wat een gaaf ding !

Prachtig, ook te groot voor mij, maar wel een echte blik-vanger:D

47mm lijkt groot maar een Panerai van 44mm draagt groter. De lug to lug afstand is namelijk iets van 46mm

Ik vind het een bijzonder fraai en stoer horloge.(tu) Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met deze ferme duiker en veel draagplezier.

Kom even langs als je tijd hebt; ik heb bij The Watch Barn hele fijne nato’s gekocht die het heel goed doen aan zo’n zware Tuna. Kun je even passen en kijken/voelen hoe je dat bevalt.

Menno

Ziet er goed uit.

dikke Seiko. veel plezier er mee Tom.

mooi Tom dat je weer eentje in de collectie hebt!

gefeliciteerd!

verwacht je trouwens een groot verschil tussen de “echte” isofrane en die van time factors?

@ Menno, kom zeker binnenkort even langs. Neem dan gelijk de 6105 mee.

@ Hans, het schijnt dat de Isofrane totaal geen stof aantrekt. Dat vind ik wel echt een groot nadeel van deze band. Oogt heel snel goedkoop. Als ie nat is oogt ie het mooist omdat er dan geen stof op zit.

Ik vind de kleinere gaten in de Isofrane ook mooier

Het is en blijft een beest van een horloge! Gaaf!!! :~

Fraaie Seiko met een lekker stevig maatje.(tu)

Tis effe off topic…

ik zit ook te kijken naar een Isofrane (22 en 24 mm) voor op mijn Prometheus en Nauticfish. Misschien iets om gezamenlijk te bestellen?

Iemand idee waar, behalve via isofrane.com?