Nieuwe aanwinst: Seiko5 SNZF19 Duiker

Na al enige tijd op zoek geweest naar een oranje horloge is mijn keuze uiteindelijk op deze seiko5. Ben een beetje aangestoken door de seiko5 range op de rikketik onlangs. Na wat zoeken kwam ik erachter dat ook in de seiko5 modellenlijn een oranje duiker in de serie zat en dacht deze wordt voor mij…

Toevallig kwam ik het horloge tegen op marktplaats bij vreugd2 (forumlid). Contact opgenomen met deze verkoper en al snel tot een deal gekomen. Vrijdag besteld en maandag bezorgd. Kortom top!

Gefeliciteerd met je aanwinst en de groeten van z’n broer:

Die van mij loopt wel behoorlijk snel, ongeveer 1 a 2 minuten per dag voor. Beetje jammer. Voor de rest topklok. Veel plezier met je aanwinst.

Zo goed heb ik het nog niet in de gaten gehouden. Heb hem eigenlijk voor de zomer gekocht en heb het horloge nog niet gedragen. (alleen even voor de foto…)

Zijn gewoon mooie en degelijk klokken. Terechte keus(tu)

super(tu) heel mooi klokje, veel plezier ermee.

@Mako: als dat te snel lopen storend is, bij de juwelier af laten stellen, kosten vallen normaal gesproken wel mee.

Mijn beste,

Proficiat Robert met deze magnifieke Seiko.
Een horloge welke zich in lengte van jaren met fierheid ontfermd over het voortschrijden der tijd.
Immers:
Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijds ruimschoots te overtreffen!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd en groetjes van een ander familielid.

proficiat!

nice!vooral die oranjeplaat!
Gr
DJ

Ook in het wit erg gaaf!