Nieuwe aanwinst: Seikomatic weekdater feb 1965

Vandaag een nieuwe aanwinst uit Japen ontvangen: een Seikomatic Weekdater van Februari 1965.
Het eerste horloge in mijn collectie die ouder is dan ik zelf ben.
Vind het een mooie vintage. De doordeweekse dagen zijn aangeduid in het zwart, de zaterdag in het blauw en de zondag in het rood.

Het horloge heeft wel een erg klein kroontje

Moet nog wel het bijgeleverde bandje vervangen. Iemand een goede tip voor een bandje die mooi bij dit horloge zou staan? De lug breedte is 19mm.

1 like

Erg mooi horloge, ik zou voor zwart leer gaan. Stalen band die er oorspronkelijk op zat is ook goed, maar ik weet niet welke dat was.

die is prachtig.

wat vind je fout aan de band die erop staat?

Prachtige klok is dat.(tu)
Mooie opstelling van de dag en datum.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Een hele mooie.
Een 20 mm. bandje past er ook wel op, is de keus veel groter.
Misschien iets van struisvogel ? http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p4023h275s284-Watch-band-20mm-blac.html

Héél mooi! De bijgeleverde band is niet toevallig van het merk “Bambi”? Volgens mij is dat ook behoorlijk oud namelijk. Ik heb een Seiko EL-37 met een Bambi bandje van hoge kwaliteit.

Ja mooi (tu)

Proficiat en geniet van het dragen!

mvg

Prachtig met die dag-aanduiding zo(tu).

Gefeliciteerd!:slight_smile:

Dank je, denk dat ik niet gewend ben aan een bor bandje maar ik zal het een kans geven :slight_smile:

Thanks! Er staat helaas geen merkje op. Alleen maar B-009 86 19.5

Dank je, zal eens gaan zoeken naar het oorspronkelijke bandje.

Zeer moie vintage met een hoge wow factor!

Erg mooi!
een horloge met dergelijke wijzers en lichte wijzerplaat staat bij mij ook nog op de verlanglijst

Prachtig zeg!

Die’s mooi :slight_smile:
Congrats!

Een juweeltje :}

ik weet heus wel waarom ik JALOERS ben!!!

Niets meer aan alle lovende reacties toe te voegen;)

Van harte en heel veel draagplezier!

Wat iedereen vindt: een plaatje!

Ik vind 'm ook heeeel mooi. Zelf zou ik er een bruine of blauwe lederband aan zetten, in racing of croco-optiek, lijkt je dat wat?