Prachtige klok.(tu) Veel plezier ermee.
Gr,
L.R.
Prachtige klok.(tu) Veel plezier ermee.
Gr,
L.R.
Jij was het dus!!
Ik vroeg Robbie er gisteren naar maar hij was net
verkocht zei hij :(. Ik wilde de Seiko Sinn graag
in het echt zien, het is echt een gaaf horloge. Te
groot voor mijn pols helaas.Ben blij dat 'ie een goede eigenaar heeft
gevonden. Hartelijk gefeliciteerd ermee.
Yep…
Er was ook nog een duitser die naast de pot pieste die er speciaal voor naar de Houten was gekomen.
Ik was net iets eerder. Hij mocht de mijnes nog even aan zijn pols houden om zijn frau te laten zien hoe hij stond.
Und toen musste er mitt lere hande unverrichtersache zuruck zu die heimat.
Ach, hij weet nu hoe hij staan en kan hem dus via internet kopen.
Prachtige duiker zeg! (tu)
Ik heb dat ding natuurlijk allang gezien, maar uit
goed fatsoen reageer je dan toch heGeintje, mooi ding hoor, staat je goed. Mijzelf
ook trouwensGefeliciteerd en veel plezier ermee en leuk je
eens ontmoet te hebben.
Same here! :)-D
Gisteren een schakeltje ertussen gefrutseld zònder zo’n piepklein busje kwijt te raken. Dat moest wel want mijn zoontje die dit soort microscopische onderdelen overal op de grond terug kan vinden lag al in bed…
De band zat nèt wat te strak, de fijnafstelling in de sluiting stond op zijn ruimste stand dus daar was geen ruimte meer te maken.
Met een schakel ertussen en de fijnafstelling op de strakste stand leek hij hetzelfde te zitten als daarvoor, dus heb ik hem één gaatje ruimer gezet.
Iemand ervaring hoe zich dat eigenlijk verhoud? Het lijkt mij dus: ruimste (maximale) afstelling is gelijk aan (=) extra schakel + strakste afstelling.
Ik heb altijd het gevoel dat er ietsjes meer ruimte tussen zit met een extra schakel op de fijnste afstelling ten opzichte van 1 schakel minder zonder microadjustment.
Een prachtige Seiko duiker.
Zeer fraai en robuust.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.(tu)
Voor Herman (HS) en omdat het zo leuk is om foto’s ervan te maken, nog een paar wristshotjes. Omdat ik niet kon kiezen doe ik ze allebei maar…
mooie aanwinst dit horloge,(tu)
staat ook op mijn wenslijst zoals vele anderen …
alles op z’n tijd.
veel draagplezier.