Nieuwe aanwinst, Single hand

Ik heb vandaag 3 nieuwe horloges mogen ontvangen. 2 vintage vostok’s (zie vintage forum) en 1 nieuwe single hand uit China.
Erg leuk horloge in mijn ogen, ben er erg blij mee. We zullen zien hoe het dragen van een horloge met 1 wijzer bevalt maar dat zal ik nog zeker zeggen!

Hier een foto van de 3 nieuwe:

En dan de Vertis uit china:

Hij is dus ontworpen door ene Jens Ole Miang gemaakt door Miang & Co enzovoorts :stuck_out_tongue: staat dus erg leuk op de achterkant…

En nog een wristshot:

Het horloge is 38mm, maar lijkt op de foto wat groter. Het is een erg mooie bescheiden maat vind ik.
Het horloge zit alleen voor geen meter door de zeer stugge chinese leren band… :stuck_out_tongue: maar daar komt nog wel een andere voor denk ik.

Mooi ding !
ik denk dat er wel ruimte is voor een leren nato band ook ?

Carpe tempus Schreef:

Mooi ding !
ik denk dat er wel ruimte is voor een leren nato
band ook ?

Ik moet zeggen daar had ik nog niet aan gedacht maar dat is wel een erg gaaf idee! De ruimte is er denk ik wel, maar ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met überhaubt nato banden… Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat zou ook erg mooi zijn! Bedankt voor de tip!

Anders ff kijken voor een cognac kleurig Oozoo bandje
met rechte uiteinden
ben je voor onder de 16 euro klaar
ik heb zelf een paar van die oozoo dingen en ze bevallen prima.

Kan ik bevestigen.
OOZOO banden goeie pr/kw.
Grt.

groot mokum uploaded this image to groot mokum uploaded this image to

Leuk om te wennen aan een Einzeiger, nu sparen voor een “echte”.

grootmokum Schreef:

Leuk om te wennen aan een Einzeiger, nu sparen
voor een “echte”.

Ook mooi zo op een zwarte band, maar ik vond het bruin hem een wat stoerdere look geven ;).
Ja ik wilde eigenlijk ook een Meistersinger, was dus al druk aan het sparen… Maar met 17 jaar en iedere dag school zou dat niet echt een horloge zijn wat ik snel aan zou doen ivm schade e.d. en op dinsdagen en donderdagen sport ik, dan zou ik hem al niet aan kunnen, woensdag gym op school, kan al niet, zaterdag werken kan niet… Dus dan zou ik hem bijna niet kunnen dragen. Daarom ben ik dan maar gegaan voor de low-budget variant en dan over een jaar of wat als ik wat ouder ben en niet meer school enzo heb maar gewoon op de uni zit of werk dan kan het wat beter. :wink: Maar een echte Meistersinger moet er gewoon een keer komen!

Errug fraai … genieten :)-D

NickW Schreef:

We zullen zien hoe het dragen van een horloge
met 1 wijzer bevalt maar dat zal ik nog zeker
zeggen

Op die gladde zwarte band is hij een soortemet van leuk hoor.
Wat alleen een gevaar is denk ik, dat je hiermee maar een kwart(??) van een “Luxe einzeigergevoel” van meekrijgt en in deze vorm er wellicht eerder op uitgekeken c.q klaar mee bent…
Snap het allemaal natuurlijk. Ze worden ook wel erg duur onderhand.
Beetje TE word het m.i. Een simpele No.1 is al bijna niet meer EVEN te doen voor een gemiddelde sterveling.

Er stond/staat? een mooie vroege 1Z te koop op verk.ged. Is redelijk te doen dan weer…:slight_smile: “collectorsitem”…;);):smiley:

Hij is dus ontworpen door ene Jens Ole Miang
gemaakt door Miang & Co enzovoorts :stuck_out_tongue: staat dus
erg leuk op de achterkant…

quehh ??? ;);):wink:

Zo’n Einzeiger went zo. :wink:

Veel plezier ermee!

Haha weet je wat het is… Als ik zoveel geld uitgeef aan een Meistersinger wil ik hem het liefst eigenlijk gloednieuw bij de juwelier kopen… Dan wordt het al snel weer duurder. Al helemaal als jongen van 17 zijnde, maar ik garandeer het. Een echte Meistersinger gaat er komen! Waarschijnlijk dan wel een No.1, simpelweg doordat die (iets) goedkoper is maar ook omdat het gewoon een prachtig horloge is.

Het merk (Miang & Co) zegt mij overigens ook helemaal niks hoor! Staat alleen erg leuk…(niet echt maargoed) op de achterkant.
Overigens is dit chinese horloge ook geen handopwinder maar een simpele quarts met batterij.
Nog een reden om door te sparen voor een Meistersinger! >X

proficiat!