Erg mooie klok … ben benieuwd hoe het uurwerk bevalt , ik heb er wel over gelezen maar zelf nog niet gehad
Ik kwam voor die andere 103 en zei goh die Ti is ook gaaf. Toevallig heb ik die hier liggen zegt Jaap. Paar seconden later was de keuze heel snel gemaakt. Iets ander prijsniveau maar het moest deze worden.
Prachtige aanwinst. Lekker afleesbaar ook.
Lekker eigenwijs merk.
Jij blij & en Jaapio ook.
p.s. Ik heb er ook met een schuin oog naar gekeken.
Het is altijd weer levensgevaarlijk bij Jaap
Wunderbar!
En toch ziet het horloge er dan al supercool uit! Mooie aanwinst! Mooie techniek ook
WaanSinnig gaaf horloge
Proficiat met deze lekkere Sinn!
Gr, HJR
Mooi, goede keuze
Mooi man. Genieten. Dikke toolwatch!
Gave Sinn. Gefeliciteerd met deze NA. Aparte kleurstelling, maar zeker . Dank voor de leuke en goede uitleg
Geweldige specs en een echt mooi afgewerkt uurwerk.
Feli! Enjoy!
Die grijze kleurstelling heeft voor Sinn blijkbaar te maken met de gebruikte Diapal technologie. In combinatie met de kleur van titanium vind ik dit zelf zeer geslaagd moet ik zeggen.
Wauw wat een k aller, geniet ervan!!
Wow, wat een supermooi ding dit met zeer gave specs. Gefeliciteerd met deze top-NA PLP!
Top ding! Ik vind hem heel gaaf. En voorzien van alle snufjes die Sinn in huis heeft. Knappe aanwinst.
Ben ik helemaal met je eens. Prachtige Sinn
Supervet horloge Bart! In het echt nog mooier dan op de foto’s zag ik vandaag. Prachtige aanwinst!
Ik had jou dus nog willen vragen wat mooie foto’s te maken. Helemaal vergeten
Ik had dus naast de normale camera’s nog speciaal de Ricoh GR (met halfbakken macrostand) meegenomen voor wat horlogekiekjes van dat ding. Ook helemaal vergeten.