Nieuwe aanwinst: Sinn 103

Beste medeliefhebbers,

Al geruime tijd keek ik met een scheef oog steeds naar het merk Sinn. Dit mede door de diverse post’s van thieuster. Vorige week kreeg ik de kans een 103 te kopen. Deze 103 is door Sinn zelf “gemod”. Ondanks dat het horloge plexi heeft is de bezel van de uitvoering met safier. Deze combi vind ik zelf erg geslaagd. De afwerking is werkelijk geweldig. Het horloge heeft in 2008 een volledige service bij Sinn gehad.

Enkele specs:
ETA-Valjoux 7750 uurwerk
20 bar waterdicht
geschroefde kroon en bodem
41mm zonder kroon

Bij het horlogeplatform heb ik een origine stalen band van Sinn besteld. Zit nu op leer met witte stiksels.

Ik denk dat dit horloge een icoon gaat worden. Het is zeer zeker niet mijn laatste Sinn.

Hierbij de foto’s (nog van verkoper, het is te donker om te fotograferen):

Als je nu een catalogus besteld op de site van Sinn ( http://www.sinn.de/de/Katalog_bestellen.htm) krijg je de speciale uitvoering in het kader van het 50-jarige bestaan van Sinn. Leuk om de geschiedenis van Sinn te lezen.

Mako Schreef:

Als je nu een catalogus besteld op de site van
Sinn (
http://www.sinn.de/de/Katalog_bestellen.htm) krijg
je de speciale uitvoering in het kader van het
50-jarige bestaan van Sinn. Leuk om de
geschiedenis van Sinn te lezen.

Prachtig horloge!

N.B. Er zijn 2 verschillende catalogi, de Duitse (A4, ca. 260 paginas) en de Engelse (beduidend kleiner, ca, 150 p.). Probeer een Duitse te regelen, stukken fraaier.

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

Top!!tijdloos design en een echte icoon.
Veel plezier ermee.

De groeten van zijn familieleden;)

Gaaf! veel plezier met deze aanwinst :~

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. (tu) Mijn 103 krijg ik morgen toevallig ook terug van een complete servicebeurt. Kan niet wachten…
Veel plezier ervan!

@dimi0808 wat kost nou zon complete service en wat wordt er dan allemaal gedaan?

Echt héél mooi :~ Het sexy plexi maakt 'm helemaal af.

Prachtklok met dat mooie gebolde plexi.

Ik heb je ff een PBtje gestuurd. Oh ja, dat plexi is mooi hoor. Dat had ik ook wel gewild maar helaas.

Mooi horloge! Die 103 is gewoon een perfecte klok! Mijn (oude, handopwinder) 103 krijgt ook heel wat draaguren!

Ik ben blij dat ik heb bijgedragen tot je besluit.
Draag 'm in gezondheid!

Menno

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Welkom bij de sinn familie,hier mijn schatje
http://imageshack.us/photo/my-images/594/sinn.jpg/

Jaaaaaa, die wil ik ook!!! Ik wil zoveel, maar helaas…

Very nice! Van harte met je aanwinst!

inderdaad zeer mooie klok, ik hoop ooit ook eens een sinn te bezitten, die 103ti diapal utc vind ik geweldig, veel plezier met deze mooie aanwinst.

Schitterend (tu)

Die stalen band erbij nog mooier,ben een liefhebber van staal.

aansprekend model! gefeliciteerd!

Mijn beste,

Proficiat met deze veelzijdige tijdwaarnemer.
Een robuust horloge van een fameus horlogehuis.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit enerverende horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

fraai (tu)