Ja een Damasko DA38 is toch een stapje hoger dan een 556, maar dat is ook niet zo vreemd met dat prijsverschil; €1700 om €995 op bracelet.
Grappig: een losse bracelet kost bij Sinn 165 euro, bij Damasko 600 a 700 euro.
Ja een Damasko DA38 is toch een stapje hoger dan een 556, maar dat is ook niet zo vreemd met dat prijsverschil; €1700 om €995 op bracelet.
Grappig: een losse bracelet kost bij Sinn 165 euro, bij Damasko 600 a 700 euro.
ach het is net als stoppen met roken daar moet je niet over praten maar stiekem doen als niemand het in de gaten heeft
vriend Luuk wil erg graag de Sinn hebben en ik bemerkte toch een lichte aarzeling bij mijzelf toen ik hem vanmorgen even om deed dus het kan maar zo zijn dat de Sinn even uit logeren gaat om misschien wel permanent bij Ome Luuk te blijven wonen
Simpel toch stijlvol, goed gedaan Candide
En 11h na het openen van het topic over deze ‘blijver’ mag ie alweer gaan.
Dus eigenlijk ben jij naarstig op zoek naar een passende Damasko. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn Damasko. Daar kan geen Sinn tegen op. Overigens heb ik een gelijke twijfel gehad bij de chrono aanschaf. Daar ging de Tag boven de Sinn.
Zo zijn er dus mensen die speculeren met die bracelet. Geen horloge, wel de band.
ho ho blijver POTENTIE
da’s iets anders
je hebt natuurlijk gewoon gelijk
overigens vriendenactie richting Luuk, anders had ik hem anders nooit zo snel weg gedaan
en als Luuk er op uitgekeken is kan ik hem zo weer terughalen
Ik vond je Damasko mooier maar deze mag er ook zijn hoor
Ben je die artikelen nou niet een keertje zat trouwens?
Hahaha ik lees graag
Overigens gaat vriend Luuk @Number4 de bink uithangen in de kroeg op vakantie komend weekend met de Sinn. Kom er maar in Luuk!
Ide…ik heb inderdaad met veel genoegen en plezier de prachtige Sinn over kunnen nemen !
Dit weekend lang met de Sinn in Mallorca…wordt dus dubbel genieten
Wederom bedankt Ide
Wel voorzichtig mee doen hè voor als ie straks weer bij me terug komt
Mooi aanwinst. Zat je eerst mij aan te sporen er een te kopen, heb je er een maand later zelf een
(De certina bevalt me uitstekend overigens )
Komt goed zal er goed voor zijn !
Mooie klok!!! Niet wegdoen!!
Brilliant. Weer WIS-proza van de bovenste plank
En zo waar als een vache
Volgende Candide topic: “Het waren twee fantastische dagen!”
Dat vind ik eerlijk gezegd aardig ambitieus
Na een kleine twee weken is deze topkok via een u-bocht bij mij terecht gekomen. Deze gaat noooooooit meer weg.
Dat zeg ik ook vaak Geniet ervan !