Nieuwe aanwinst: Sinn 556i

Eindelijk weer eens een klokje in huis met een grote blijver potentie. Ik kan het heus wel hoor jongens, de Damasko heb ik bijvoorbeeld driekwart jaar gehad. Wel meteen mijn record, maar goed :wink:

Met grote dank aan mijn horlogemaatje Luuk @Number4 die met zijn scherpe oog op Marktplaats zat te koekeloeren en mij tipte. We hebben sowieso de gewoonte horloges vaak aan elkaar te verkopen maar in dit geval heeft hij natuurlijk sowieso eerste keuze als de Sinn weg zou gaan. Maar dat denk ik niet. Maar dat geloven jullie natuurlijk niet. En terecht. :joy:

50 likes

Leuke aanwinst. Staat ook al een hele tijd op mijn lijst om eens aan te schaffen. Laat maar weten wanneer je ervan af wilt :joy:

1 like

Dan moet je in de rij aansluiten…:wink:

4 likes

Thx!

Telefoonbandje stem: 'er zijn nog ZES wachtenen, voor u.

1 like

Prachtig.

Ik zag hem ook staan op marktplaats maar ik heb mij verbazendwekkend genoeg weten in te houden.

1 like

Snel weg en weer een Damasko! :smirk:

2 likes

Gaaf ding Ide!

Haha…

Uhuh…

Nope, al denk ik wel dat je het met deze een tijd gaat volhouden

1 like

Mooi, was een buitenkansje. Goed gedaan, veel plezier :+1:t2:

2 likes

Heb de A gehad, was top maar op deen of dander manier een beetje koud.

[URL=http://s231.photobucket.com/user/louisfortis/media/IMAG0117_zps81532e93.jpg.html]

[/URL]

5 likes

Mooi ! ook op leer doet deze het goed !

1 like

Erg nice! Deze staat zo mooi op een bruine lederen band.

1 like

Ah joh, p…t op :grin:

Nou, oké, gefeliciteerd er maar weeeeeeer mee.

Elf.

1 like

Geniet ervan. Kijken of het een blijver wordt.

1 like

Mooie klok :thumbsup:

Maar is deze niet een beetje te clean?
De tijd zal het leren. :wink:

Grt.

1 like

Congrats!!!

Hoop dat dit een blijvertje wordt😉

1 like

Prachtig. Ik zat toevallig net op de Sinn site te kijken naar deze, en z’n bruine sunburst (no date!) broertje. Ik zou zeggen ‘dibs’ maar dan ben ik geloof ik nr. 10.

1 like

Hij blijft leuk :blush:
Wil ook bijna aansluiten bij het rijtje, het is alleen geen A :wink:

1 like

Congrats met deze aanwinst… Voor hoe lang ie ook maar mag blijven! :ok_hand:t3:

1 like

Ik zou ook graag een Sinn willen hebben, al is het maar om dagelijks onsinnige woordgrappen te kunnen maken.

Ik kan me nog herinneren dat ik voor de keuze stond voor een Sinn of een Damasko. Jij raadde mij de laatste aan (en terecht). Zou jij hetzelfde advies weer uitbrengen?
Zag je vergelijking al op het forum rond gaan.

1 like

Mooie aanwinst en een nog mooier voornemen…