Ja, het ziet er gek uit maar hij loopt wel verdomd goed op hakken.
Je kunt er 123 bandjes op knallen, maar het blijft een saai horloge.
Telkens als ik dit horloge zie val ik in slaap, hij is zo saaizzzzzzzzz.
Ah⦠nieuwe Greveās? Interessanter dan de zoveelste foto van wel een heel simpel klokje
Rokjesdag is vroeg deze lente
kookschort tegen spatten van de frituurpan
Dat vind ik dan ergens wel weer geil. Wat een schril contrast is met dat rode horlogebandje om die Sinn.
@anon50762135EV, ik heb die thread nou eens doorgenomen en olijf kleurige nato staat 'm uitstekend. De chocolade kleurige lederband met wit stiksel ook. Donkere NATO is ook erg mooi, en zelfs de Rode NATO is niet erg, zij het wat frivool.
De Bund, ja, sorry. Ik kan het niet meer op mijn leeftijd. Dat vond ik tof toen ik achttien was en nog een leren jack en een oorring droeg, maar die tijden zijn gode zij dank vervlogen. Dat geldt ook voor dat rode rubber. Ik kan daar niet vrolijk van worden.
Cognac rundleder met wit contrast is mooi, maar net even te gladjes voor dit horloge. Het wordt er saai van, pak dan een Hirsch Modena of iets croco achtigs in cognac. Zwart patent leather werkt dan wel weer goed, want klassiek ogend en retestrak.
Staal is OK-achtig, niet mān favoriet. Grijze NATO wel weer erg mooi. Die zwarte canvas band daarentegen, die two-piece, zou je ritueel moeten verbranden. Bah.
Maar dat grijze nubuck bandje wat je er nu om hebt is geen goede band. Het is op een of andere manier net niet warm genoeg om een mooie vrijetijds-taupe te zijn, maar ook niet klassiek genoeg om discreet te ogen. Het geheel ziet er flets en naar uit met die klok.
Dus de nubuck weg, alsjeblieft. Ik stem voor zwart egaal leer, olijf NATO, choco vintage leer of desnoods staal.
Heb bij @Ko-Banden een nieuw bandje besteld voor mān 556. Vintage, donkerbruin⦠zou vandaag of morgen moeten arriveren. Benieuwd naar je mening, @Fate_Amenable_To_Change
BOOM, done. Dank aan @Ko-Banden voor een topbandje! Het viel mān vrouw zelfs op (wel effe klikken wegens te grote afbeeldingā¦)