Nieuwe aanwinst: Sinn 856

Het begon 1 september 2010 met een 44mm UX, prachtige duiker maar wel heel groot. Deze werd vervangen door een 43,5mm 857, prachtige tool
maar toch ook nog wel erg groot. Bovendien was de bandenkeus beperkt door z’n korte lugs, NATO’s lukte al helemaal niet.
Dus nadat de 857 verkocht was vanmiddag naar Den Haag gereden en bij Gerard/HPN een 856 gekocht. Door z’n 40mm draagt ie gewoon net lekkerder
en is ie minder aanwezig. En ik kan weer lekker NATO’s gaan dragen…

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Prachtig horloge.

Veel plezier ermee.

Eéntje die op mijn wishlist staat ^^

Okay, mooi om te zien dat je vast houdt aan Sinn. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de Sinn 142 met lemania 5100. Gefeliciteerd met je aanwinst.

Top die sinn veel plezier ermee

Sinn. Altijd goed en deze is zeer fraai. gefeliciteerd.

(tu)

Helemaal niks… mis mee.

Fraaie Sinn en gefeliciteerd met deze aanwinst.

gefeliciteerd Louis, laat die NATO’s maar komen dan (tu)

ff plagen :smiley: :smiley:

een van de allermooiste!!!
ik heb hem gehad met zwarte kast ,maar deze vind ik toch wel veel mooier achteraf gezien :slight_smile:

(tu) mooie klok, mooi afmeting, op de band, zoals op de foto van Schmeink, is ie errug mooi…nato…mmmm…niet mijn ding…maar gelukkig, smaken verschillen, veel plezier met deze leuke aanwinst.

van harte met je nieuwe aanwinst … sinn blijft altijd weer keer op keer mooi (tu)

Persoonlijk vind ik de 857 mooier, maar dat wist je al;)
Maar deze is ook echt een topper.
Veel plezier gewenst met deze beauty.

Horloge is prachtig(tu) maar de band vind ik persoonlijk niks:(

Daar moet rubber op! Mooie aanwinst louis!

frenk Schreef:

Daar moet rubber op! Mooie aanwinst louis!

NATO!!!
(in bestelling bij Timefactors)

rubber !!!

Gefeliciteerd met je nieuwe klok (tu)

Originele Rubberband!!! Echt een SUPERCOMBINATIEX(

Ik heb nog nooit een Sinn in het echt gezien. Maar ze gaan me steeds meer aanspreken! Gefeliciteerd!