In september heb ik bij HPN een nieuwe Sinn UX gekocht, was er echt superblij mee.
Voor het eerst een quartz als ‘hoofdhorloge’ en later zelfs mijn enige horloge.
Hoewel ik de UX supermooi vond begon ik toch weer een beetje te kijken naar mechanisch in het algemeen
en Sinn in het bijzonder. En daar kwam een 857 van een forumlid langs in een ‘Zondag-topic’.
Ik was erg enthousiast en bood mijn UX te ruil aan, mijn aanbod werd afgewezen.
In de afgelopen pre-kerst periode nog een poging gewaagd en een ‘duidelijker’ ruilvoorstel gedaan met als gevolg dat ik de keuze had tussen een forummer/forumer gisteravond over de vloer of vanmorgen vroeg
met de trein naar A’foort. De laarste optie gekozen en een leuke ruil gedaan. Hij blij en ik zeker ook. De 857 is mechanisch, net een maatje kleiner en op de wijzerplaat is net wat meer te beleven.
Louis is blij!!!
Foto van de ‘verkoper’, als het wat zonniger wordt kom ik met eigen plaatjes.
Erg mooi, wellicht dat dit model er bij mij ooit ook nog eens komt!! 
Mijn beste,
Louis, “eind goed al goed“!!
En dat de aanhouder wint, moge duidelijk zijn.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze wereldse tijdwaarnemer.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Lekker hoor! Welke banden heb je er bij? Ik heb een 757 ook weleens op nato gedragen maar die werd toch wat “zwaar”…
Hij kwam op op een zwarte NATO, met Sinn rubber maar ik draag hem nu op een bruine Hirsch Libery.
Ik vind het een mooie combo…
mooie deal, prachtige sinn, lijkt me een super toolwatch, utc ook handig met vakantie…tenminste als die in een andere tijdzone gehouden wordt;) veel plezier er mee.
Van harte Louis, ik was juist toe aan een iets rustigere wijzerplaat! Deed de UX om en dacht bij mezelf: "dat had ik eerder moeten doen"
Overigens heeft de UX nog twee aanpassingen ten opzichte van mijn 2 jaar oudere UX GSG 9. De lunette draait een stuk degelijker en ook de duikersextensie is aangepast! Ook daar ben ik dus erg blij mee!
En ik ben weer een stukje dichterbij mijn Damasko DA37 en dat is ook altijd prettig!
Nogmaals gefeliciteerd ermee!
Tom Koerts Schreef:
Van harte Louis, ik was juist toe aan een iets
rustigere wijzerplaat! Deed de UX om en dacht bij
mezelf: "dat had ik eerder moeten doen"
Overigens heeft de UX nog twee aanpassingen ten
opzichte van mijn 2 jaar oudere UX GSG 9. De
lunette draait een stuk degelijker en ook de
duikersextensie is aangepast! Ook daar ben ik dus
erg blij mee!
En ik ben weer een stukje dichterbij mijn Damasko
DA37 en dat is ook altijd prettig!Nogmaals gefeliciteerd ermee!
Jij ook van harte met de UX en de stap naar de DA37.
Veel draagplezier toegewenst mooie klok ook , ben ook gek va sinn heb zelf de 903st.
Proficiat! Ben normaal niet zo van een GMT wijzer, maar zo een kleine discrete kan ik wel waarderen.
Dat is een bekende foto!
Prachtig horloge, veel plezier ermee. (tu)
mooie klok louis, de 856 en de 656 zijn ook 2 klokken waar ik warm voor loop
jaaaaaaaaaa dat is hem, goede keuze (tu)
Hallo,
Ruig ding hoor :~. Veel draag plezier.
Tabee
Proficiat , Mooie klok.
Wow! Wat zijn Sinns toch mooi! Ook deze weer! Van harte ermee!
Erg stoer!!!(tu)
Erg mooi, gefeliciteerd (tu)
Groeten,
Martin