Klopt, bij sommige versies is deze inderdaad wit om een of andere reden…
Gekke jongens bij Sinn
Over 30 jaar is dat natuurlijk een feature die ervoor zorgt dat hij minstens 5 maal zoveel waard is als de versie met rode tip (die dan ook al onbetaalbaar is geworden). Een echte ‘white tip 903’. Zet een ‘Red Sub’ in de schaduw.
Inderdaad. Maar ik vermoed dat Poljot eenzelfde gedachte heeft gehad tien ze hun hommage de ‘Blue Angels’ noemden. Dat is namelijk het demonstratieteam van de Amerikaanse marine…
…die in straaljagers vliegen.
Da’s waar natuurlijk, maar ik betwijfel of de naam toevallig gekozen is… Maar het kan.
Pakt morgen toch maar weer eens de 903 uit de doos… Hij staat al gereserveerd voor een forummember die zijn liquide middelen aan het verzamelen is, maar als de Sinn de deur uit is ga ik daar toch wel spijt van hebben (okay, ik heb nog 2 back-up-sinn’s ).
De mijne, waar dit topic mee begin, is al lang weer de deur uit…
Blijft wel een prima ding overigens.
Prachtig voor mij net te klein ik vindt voor mij 43mm minimaal maar voor de prijs vindt ik hem 10xmooier dan de Breitling.
geniet ervan .
Ik ben sinds dit weekend ook de gelukkige eigenaar van een Sinn 903 St b e! Jaren heb ik zitten twijfelen of ik een breitling Navitimer 01 zou aanschaffen, tot ik deze tegen kwam en er ook nog eens achter kwam dat hij beter wordt beoordeeld dan de Breitling! Ik kies hem vanwege de wijzerplaat/layout, niet om het merk
Echter nu heb ik 1 probleem en ben eigenlijk benieuwd of jullie mij hierin advies kunnen geven:
Zodra ik de Timer start gaat de grote wijzer bij het indrukken af en toe een klein tikje naar links voorbij de 12 waardoor het horloge denkt dat de minuut voorbij is en hij dus de minuten wijzer al meteen naar 1 zet vanaf het begin.
Dit gebeurt maar 1 op 10 maar lijkt mij niet helemaal normaal toch?
Ik heb al een mail naar Sinn gestuurd met een filmpje en de juwelier in duitsland dus wacht nog even af maar dacht misschien hebben jullie dit al een keer ergens gehoord of zelf meegemaakt?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Inmiddels zijn we 20 dag verder maar kan nu mededelen dat ik weer een prima werkend horloge om mijn pols heb! Ik heb 2 weken gelden het horloge weer afgegeven bij de Juwelier in Duitsland die het op zijn beurt door heeft gestuurd naar Sinn in Frankfurd am Main. Toen een week later kreeg ik reactie van Sinn dat ze graag het horloge willen bekijken en of ik deze naar hun toe kan sturen. Ik heb hun het reparatie nummer van de juwelier doorgegeven en tot mijn verbazing hadden ze hem meteen gevonden (ik was nogal bang dat het allemaal mail verkeerd zou gaan worden tussen juwelier/sinn/mijzelf maar alles verliep vloeiend).
Ze zouden er meteen naar kijken en verhip, 2 dagen later werd hij via UPS bij mijn deur weer aangeboden! Ze hebben hem zelfs weer in een nieuw doosje gestopt en hij werkt helemaal naar behoren!! Toch een kleine productie fout geweest maar ze hebben het perfect afgehandeld, en binnen 2 weken!
Dus ik ben nog steeds vol lof over het horloge en krijg elke dag nog complimentje over het klokje!!
Top service van Sinn!
dat mag dan ook wel na een valse start …
Mooi dat 't allemaal is geregeld en weer goed werkt! Veel plezier weer met deze klassieker!
(Toegegeven: een late reactie)
Ik vergeet deze Sinn steeds op mijn todo-lijst te zetten. Wat een mooi ding! Net een huis gekocht dus de dweller moet even de ijskast in vrees ik. Dit zou een uitstekende tijdelijke graal zijn! Ik ga zoeken!
Als groot fan van de Navitimer serie kan ik niets anders zeggen dan dat ik dit een fantastisch exemplaar vind ;-)! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Ik denk dat 't werkt
Mooi, veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst.