Nieuwe aanwinst Sinn EZM3

Twee plaatjes van mijn laatste aanwinst:

Mooi strak horloge hoor. Die gaat veel draagtijd krijgen.

Mooie klok, en nog mooiere foto’s, mijn complimenten! Het grijs en zwart met de rode accenten combineren prachtig.

Groeten,

Martin

Mooie Sinn en apart met rode datumaanduiding tussen de 3 en 4. En de kroon aan de linkerkant :slight_smile:

Veel draagplezier!

Grappig dat de meesten de datum op 3 uur zetten, terwijl het eigenlijk niets anders is dan het gaatje in de wijzerplaat ergens anders te zagen om dit soort leuke afwijkende looks te krijgen.

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Van harte, met deze nieuwe aanwinst.
Een bijzonder fraai karakterestiek horloge.

Een ingetogen horloge met een vastberaden uitstraling om aan de verplichtingen der tijdwaarneming tot in de zuiverste nauwkeurigheid te voldoen.
De scharlaken rode kleurafzetting der wijzerplaat op de zwarte achtergrond geven dit horloge nog eens extra cachet welke het maakt tot een horloge, “uniek in zijn soort, met blijvende gezag”.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karakterestieke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Schei nou eens uit met al die mooie klokken. Mijn verlanglijstje wordt steeds groter zo! Vrouw en kind willen ook eten!!!
Jur :sunglasses:

Top horloge, Gefeliciteerd! Zelf heb ik heb er 1 sinds 2003 probleemloos.

mooi !!!
erg strak design

mooie klok met een krachtige uitstraling!! veel draagplezier:)

Wat zijn de mooi die EZM´s…

Mooie keus Hans.

Echt top.

Jammer van de foto’s… :wink:

Schitterende klok! Veel plezier ermee!

Paul
Leeuwarden

Het is zo simpel inderdaad. Vooral door de rode cijfers past de datum nu perfect in de wijzerplaat. Prachtig!