Vandaag mijn nieuwe Sinn UX bij HPN in Den Haag opgehaald. Super geholpen door Gerard .
Ik had eerst een 657 besteld en toen kwam de UX langs in het ‘Rikketik juli’ topic op het andere forum.
Wat vond ik dat een mooi horloge. Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd en toen was ik om.
Snel contact opgenomen met Gerard, mijn bestelling werd probleemloos( (tu) ) omgezet.
Wat een mooi horloge.
Olievulling geeft een heel apart effect, het horloge is vanuit elke hoek superafleesbaar.
Mooie rubber band met dito vouwsluiting, Lowietje is blij:)o
Wat een geweldig horloge.
Ik kan me voorstellen dat Lowietje blij is.
Een van mijn favorieten.
Bij mij komt hij ook nog eens.
enorm veel draagplezier gewenst en wees er zuinig op
groetjes
Lenno
van harte met je erg mooie nieuwe aanwinst …en natuurlijk veel plezier ermee (tu)
Geweldig! Ik heb het al op een andere plaats geroepen: ik overweeg serieus een groot deel van mijn Seiko’s te verkopen en het vrijkomende geld om te zetten in Sinns!
Mijn EZM2 hydro is in korte tijd mijn favo horloge geworden! En dat voor een quartz. Je hebt gelijk: de afleeshoek is geweldig. En ook onder water heb je geen spiegeling van het glas. Altijd afleesbaar, onder iedere hoek. Ik weet niet of het met jouw UX ook zo is: door de oliedemping hoor je het horloge niet.
Als laatste: ik heb de mijne snel van de rubber band afgehaald en omgeruild voor nato’s en zulu’s. Trouwens, een Toshi lederen band met rood stiksel is ook leuk!
Draag 'm in gezondheid!
Menno
Ter inspiratie:
Werkelijk een heel fraai horloge. Veel plijzier met deze fantastische aanwinst.
Zucht… Erg mooi! Deutsche Grundlichkeit zullen we maar zeggen!
Heel heel gaaf, erg veel plezier hiermee. Ga ons maar lekker maken elke woensdag bij de topic wat dragen we vandaag.
(tu) ik krijg steeds meer waardering en interessen voor Sinn…veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Prachtig (tu) (tu) gefeliciteerd!
Heel errug mooi horloge, gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
GR harb
Geweldig horloge… Technisch hoogstandje tegen hele redelijke prijs. De rubberen band staat hem goed.
heb de mijne onlangs verkocht. Heb keuze gemaakt tussen de UX en de EZM2. De EZM2 blijft dus…
Heel mooi horloge.
Veel plezier ermee.
Erg mooi horloge. Sinn is een Top merk !!
Viel Spass mit dem Uhr…
Mooi! Super techniek!
Helemaal mijn ding gefeliciteerd(tu), alleen een minpuntje de rubberen band omruilen voor een stalen band>X
Geweldig mooie aankoop. Heel veel plezier ermee gewenst. Een topper!!!
Prachtig (tu)
Op de stalen band vind ik hem nog mooier.
Veel plezier er mee.
Wat een bjoetie toch! Van harte.
Mooie tijdaanduidert…jammer van dat olieprodukt wat er aan hangt…dat ontsiert de aanwinst.
Erg strak horloge!
Proficiat.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.