Nieuwe aanwinst Sinn

Heeft wat van een Speedy, in februari 08 volledig door Sinn geserviced, alle slijtage gevoelige onderdelen vervangen. Verder het glas, wijzers, pushers, kronen , nieuwe bezel enz.
Weer als nieuw en garantie.
De Sinn is ongeveer 18 jaar oud en gisteren opgehaald, een snelle foto gemaakt in de trein onderweg naar huis.

Prachtig horloge !
Is weer zo goed als nieuw.
Hopelijk heb je er nog jaren lang plezier van.

Een héél, héél mooie !! (tu)

Je hebt blijkbaar wel wat geduld moeten hebben… Maar het heeft geloond !!

Héél veel draagplezier gewenst met deze “herboren” Sinn !

MVG,

Chris.

Morse Schreef:

Een héél, héél mooie !! (tu)

Je hebt blijkbaar wel wat geduld moeten hebben…
Maar het heeft geloond !!

Héél veel draagplezier gewenst met deze "herboren"
Sinn !

MVG,

Chris.

Ik heb geen geduld nodig gehad hoor, de vorige eigenaar had hem naar Sinn gestuurd en zette hem een paar maanden later al te koop. De rekening van Sinn zit erbij net als de vervangen onderdelen.

practige klok en 1 van de mooiere Sinn’s. geniet ervan

Een van de mooiste modellen van Sinn die ik ken! Prachtig is 'ie. Ik ben normaal gesproken tegen die chronograafindeling, maar bij dit model is dat niet storend.

Ik geloof dat ik die ook heb zien staan, zeer nette prijs. Heb hem ook overwogen maar had het geld eventjes niet voorhanden.

Inderdaad een van de mooiere Sinn’s. En nog wel een met historie, want, 18 jaar oud. Veel draagplezier toegewenst en draag hem in goede gezondheid!

Gefeliciteerd met dit 18 jaar ‘nieuwe’ horloge(tu). Veel kijk en draagplezier toegewensd! Hij is schitterend.

Een beauty Leen, gefeliciteerd.

Ruud

In één woord “prachtig”. Nog even en het is een vintage.

Deze had ik ook al gespot op marktplaats Leen :wink: Helaas ontbraken even de centen op dit moment anders was ik je voor geweest. De prijs ervoor was niet verkeerd. Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst.

In het algemeen vind ik de modellen van Sinn niet zo mooi, maar deze vind ik prachtig. Mooi dat ze een horloge van 18 jaar oud nog zo mooi kunnen servicen.

Ik vroeg me al af wanneer dat horloge eindelijk zou worden verkocht, een dergelijk mooi horloge met een zeldzaam uurwerk voor een zeldzaam lage prijs. En hij bleef maar te koop… Ik begreep er niets van!?
Gefeliciteerd Leen met je aanwinst. Mooi en een goede investering!

Dit is inderdaad een prachtklok! Heel puur, met een krachtige uitstraling! (tu)
Ik wens je veel draag- en kijkgenot van dit mooie horloge!!

Waarom heb jij je kans niet gegrepen Henrik?

Omdat ook ik helaas keuzes moet maken. En het zou voor mij geen blijvertje zijn geweest.

gewoon een mooi horloge ! veel plezier ermee.

Mooie klok,

ik heb enkele malen gemaild met de verkoper, prijs was goed maar helaas ook ik moest afhaken.
Dus nu maar voor een goedkopere hamilton gekozen en ik hou geld over voor de vakantie;)

Leen veel plezier met dit tijdloos klokje.

Mooie, Leen! En ik maar denken: afblijven, die is voor schmeink :slight_smile:

hehehe eigen schuld, moet ik maar niet zo treuzelen