Nieuwe aanwinst! Sinn

ik had dat ook ergens gelezen tj, but what about, poljot, hacher, olech en wasj?
Blijkbaar hebben die allemaal rechten van breitling? En ze verschillen allemaal nogal wat in prijs he, terwijl Sinn en hacher alvast gebruik maken van hetzelfde valjoux gebeuren.

Zeer gaaf!!!
Alleen vind ik het Di-modell bandje niet erg goed passen bij deze Sinn.

prachtige aanwinst hier krijg ik nou weer goede sinn van met het hopeloze weer veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

gefeliciteerd met deze chronograaf, het sparen waard!
Bandje vind ik er prima bij passen.

Groet,
Arno.

Mooie klok !
Doet me een beetje (heel veel :smiley: ) aan een Navitimer denken ! :wink:

Bedankt voor de reacties tot nu toe! Hij lijkt inderdaad wel erg veel op de navitimer, hetgeen mij in het begin ook wel aan het twijfelen bracht. Maar toen ik hoorde dat Helmut Sinn in 1978 de rechten van Breitling had gekocht om een navitimer te maken toen Breitling nagenoeg failliet was, werd de drempel ineens een stuk lager. De Breitling vind ik overigens ook veel te duur.

Weet iemand trouwens of je saffierglas ergens opnieuw kunt laten coaten? De antireflectie-coating aan de buitenkant zit namelijk onder de kleine krasjes. Ik ben ook benieuwd wat zoiets kost.

Ik denk dat een goede opticien dit wel kan ( of kan laten doen) - probleem is natuurlijk hem het glas te bezorgen - dus je zal dit ofwel zelf moeten demonteren ofwel via een horlogemaker moeten passeren.

PS: Die Sinn is zéker zo mooi als een Breitling hoor ! ( Het IS eigenlijk ook een beetje een Breitling )

Marc-B1 Schreef:

PS: Die Sinn is zéker zo mooi als een Breitling
hoor ! ( Het IS eigenlijk ook een beetje een
Breitling )

Of is een Breitling eigenlijk een “Sinn”?

:d :d :d

Glas kan bij Sinn niet opnieuw gecoat worden. Moet er een nieuw glas in. Voor mij U1 zou dat 88 euro kosten maar volgens mij is dat een coulance prijs.
Ik zou de coating eraf halen. Bij mijn EZM3 ook gedaan, ideaal.

Erg mooie Sinn.
Topklok (tu)

Zit hier nou een Valjoux 7753 in gelet op Tri-Compax layout van de subdials?

kan er iemand tri compax uitleggen mss?

Heeeeel erg mooi(tu)

veel draagplezier gewenst.

Gr dennis:)

Dat is idd een schappelijke prijs! Misschien doe ik dat wel. De coating eraf halen lijkt me niet zo mooi, want ik vind juist die ontspiegeling zo mooi.

Mijn beste,

Tja, wat moet ik te opzichte van al die vorige posten hier nog aan toevoegen??
Ik zeg dus maar zo, ik zeg dus maar niets! Dat zegt genoeg!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: