Nieuwe aanwinst! Sinn

Eindelijk, na lang sparen heb ik eindelijk mijn eerste mechanische chronograaf gekocht. Ik ben al jaren helemaal wild van horloges maar had nooit echt het geld om iets moois te kopen. naast mijn U-boat heb ik nu via marktplaats een tweedehands Sinn 903 st kunnen kopen.

Hieronder de foto’s

Prachtige aanwinst.
Ik ben gepast jaloers.
Veel plezier ermee.

Gr.Jan

Wat een toppertje! Veel draagplezier.

Ziet er prachtig uit één van de mooiste Sinn horloges. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd
mooie sinn

mooi hoor, heel veel draag en kijk plezier

Heel mooi… Goede keuze.
Van harte met deze Sinn

Schitterend, veel plezier ermee.

gr.
Peebee.

Prachtig,
je komt toch nog weleens wat tegen op MP :slight_smile:

Is dit de jouwe Leen of gewoon een andere?

Nee dit is die van mij, tijdje terug gekocht via Marktplaats. Dit fotootje op de terugweg gemaakt in de trein. Er zit inmiddels wel een andere band aan.

idd mooie klok, hij heeft een hoog breitling navitimer gehalte maar de nieuwprijs is dan ook helemaal niet mis. Ik denk zo rond de 1700 euro, Andere B navitimer hommages zijn oa voor een pak minder hacher, 800 euro met valjoux 7750 uurwerk en heb je ook nog de de poljot night hunter bv zo rond de 400 euro als ik me niet vergis en die is ook best mooi toch.
Gefeliciteerd met je aanwinst. Ik zag em ook op marktplaat, helaas had ik al teveel gekocht en is het budget foetsie voor dit jaar; wie weet hadden we anders de prijs wel omhooggejaagd lol. veel draag en kijkplezier. Ik hoop dat er volgend jaar nog eens eentje voorbijkomt

Mooi horloge, mooie maat ook.

Gefeliciteerd met deze aanwinst Alexandre. Mooie klok, doet me erg aan Breitling denken. Veel draagplezier!

Gefeliciteerd met je eerste mechanische chronograaf (tu)

Het is een beauty, daar heb je vast lang plezier van!

Da’s een fraaie aanwinst. Gefeliciteerd. Net als zijn grote voorbeeld vind ik hem zelf wat drukke plaat hebben, maar dat is een kwestie van smaak.
Je zult hier veel plezier van hebben lijkt me.

Veel kijkgenot gewenst,

Martin

Wat een mooie, nieuwe aanwinst! (tu) Hier kan ik wel jaloers op worden, hoor!! :slight_smile:
Geniet ervan en wees er zuinig op!

Veel succes met dit werkje.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(tu). Dit is echt een prachtig horloge. Heel veel plezier toegewenst

@Yoeri40: Sinn heeft ooit rechten van Breitling in bezit gekregen, toen het met Breitling ‘niet zo erg goed’ ging. Dus de gelijkenis heeft een goede reden:)

Met al die nieuwe aanwinsten hier op het forum wordt mijn verlang lijstje alleen maar groter :slight_smile: ook dit is er weer zo een gefeliciteerd ermee

gr Pieter